  • 1. Data: 2020-11-04 08:10:37
    Temat: IRCHa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-wojsko-ma-pom
    oc-w-pilnowaniu-wolnych-lozek-w-szpitalach-covi,nId,
    4832833

    Adam Niedzielski poinformował, że poprosi o pomoc szefa MON Mariusza
    Błaszczaka. Minister zdrowia chce wysłać żołnierzy do pilnowania
    wolnych łóżek w szpitalach covidowych.

    Niedzielski mówił, że często mamy do czynienia "z pewnym
    niezrozumiałym ukrywaniem łóżek (dla chorych na Covid-19), które
    faktycznie są dostępne, a niekoniecznie dyrektor, czy kierujący
    jednostką chce tego pacjenta przyjmować"

    Pamietacie taki skrot IRCHa ?
    Ech, najbardziej lewicowy rzad prawicowy, czy jak kto woli - niedaleko
    pada PiS od PZPR :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-11-04 08:42:13
    Temat: Re: IRCHa WRON batem MZ/NFZ na szpitale
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > Pamietacie taki skrot IRCHa ?
    > Ech, najbardziej lewicowy rzad prawicowy, czy jak kto woli - niedaleko

    <ironia> Kto stworzył system oparty na NFZ? SLD w 2004.
    Skoro nie czas żeby ten system zaorać (do końca sezonu grypowego)
    to można sięgać po sprawdzone wzorce tradycji centralnego
    sterowania/rozliczania. </ironia>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/NFZ
    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2020-11-04 09:00:51
    Temat: Re: IRCHa
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak myślisz, ile łapówki może zaoferować rodzina za przyjęcie do szpitala?

    -----

  • 4. Data: 2020-11-04 10:09:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Skoro nie czas żeby ten system zaorać (do końca sezonu grypowego)
    >to można sięgać po sprawdzone wzorce tradycji centralnego

    Cos musieli stworzyc.
    O ile pamietam, to PiS chcial to zlikwidowac i utworzyc na powrot
    Chore Kasy.
    Jak widac sie nie zdecydowal.

    Jaki mialbym zysk z Chorej Kasy, to mi juz PiS nie powiedzial.

    Tak czy inaczej - SLD nie potrafila "sluzby zdrowia" dobrze
    zorganizowac, PO nie potrafila, i PiS tez nie chce ...

    J.

  • 5. Data: 2020-11-04 10:11:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Jak myślisz, ile łapówki może zaoferować rodzina za przyjęcie do
    >szpitala?

    Cos w tym moze jest, aczkolwiek ostatnio chyba sie boja tych lapowek
    brac ... i nie musza.
    Ale moze korzystaja z nadarzajacej sie okazji ...

    -----
    > "z pewnym niezrozumiałym ukrywaniem łóżek, które faktycznie są
    > dostępne, a niekoniecznie dyrektor, czy kierujący jednostką chce
    > tego pacjenta przyjmować"

    J.

  • 6. Data: 2020-11-04 10:22:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W mniejszych ośrodkach to nie musi być koperta i nie natychmiast, często gęsto "ja
    dziś Tobie, jutro Ty mnie".
    A jak działa inspekcja na chirurga to ostatnio akurat leciał film szkoleniowy "O
    jeden most za daleko" ;-)

  • 7. Data: 2020-11-04 10:50:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Nov 2020 08:10:37 +0100, J.F. napisał(a):

    > Adam Niedzielski poinformował, że poprosi o pomoc szefa MON Mariusza
    > Błaszczaka. Minister zdrowia chce wysłać żołnierzy do pilnowania
    > wolnych łóżek w szpitalach covidowych.

    Ale tam są niedorozwoje, które nie wiedziały, gdzie przebiega granica i
    przeganiały Czechów karabinami, żeby nie zbliżali się do kapliczki.
    Jak oni mają cokolwiek upilnować?

> [...]
    > faktycznie są dostępne, a niekoniecznie dyrektor, czy kierujący
    > jednostką chce tego pacjenta przyjmować"

    Zdaniem Niedzielskiego te łóżka chyba są chowane pod ladę.

    > Pamietacie taki skrot IRCHa ?

    Nieśmiało przypomnę, że w stanie wojennym do zakładów pracy zawitali
    również komisarze wojskowi, dzięki czemu gospodarka rozkwitła.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-11-04 11:03:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Widzita Towarzyszu Olin, jak Wyśta rządzilita, to wojsko było równie rozwinięte, co
    Wasza SB.

    -----

  • 9. Data: 2020-11-04 11:33:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > Tak czy inaczej - SLD nie potrafila "sluzby zdrowia" dobrze
    > zorganizowac, PO nie potrafila, i PiS tez nie chce ...

    Ja _obecnie_ uważam że NFZ jest do dupy a kasy chorych (i ilości kilka+)
    byłyby lepsze. Tyle że na 40% gdyby dalej były kasy chorych to byłbym
    zwolennikiem NFZ :-)

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2020-11-04 11:49:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Terytorialne? Bez sensu. Weź złam nogę poza swoim obszarem. W piątek po południu.

    -----