  • 41. Data: 2021-05-11 12:44:15
    Temat: Re: IRCHa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2021 11:15:26 +0200, Olin wrote:

    > Nie odmówię sobie przyjemności zacycowania:
    > "Ogórki cię zgubią! Każdy zjedzony ogórek zbliża cię do śmierci.

    ... taa ... dihygrogen monooxide przypomnij :-)

    J.

  • 42. Data: 2021-05-11 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > podaj przykład, bo widziałem dyskusje, że kazano wybrać gościowi,
    > czy Ziemia jest kulą, czy jest płaska, a tu ani jedna ani druga
    > odpowiedź nie jest prawidłowa.

    Ale jedna odpowiedz jest poprawna odrobine bardziej od drugiej, nie
    sadzisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 43. Data: 2021-05-11 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > nie mogę, bo google usunął. Zresztą jeszcze kilka dni też był w
    > sieci film z przesłuchania przed komisją senacką USA jednego
    > lekarza, który opowiadał o takiej praktyce. Linki, które miałem
    > też już są donikąd.Opiowiadał dokładnie o tym precederze.

    Ok, ale mozesz napisac własnymi słowami jaka to procedura która leczy a
    ktorej lekarzy unikaja.
    I dlaczego unikaja? Sa uczestnikami tego spisku?

    > Skuteczne metody leczenia są takie jak były przy innych
    > koronawirusach + lekkie modyfikacje i lekarze o tym wiedzą.
    > Zresztą pod koniec zeszłego roku był dość duży strajk lekarzy we
    > Francji bo władze zakazywały skutecznych metod leczenia. WIem w
    > głównych mediach się tego nie dowiesz, bo onui też inwestują w
    > panikę koronawirusową, jak google, który przeznaczył dla naszego
    > rządu kilka mi

    Ten rzad który wyrzuca miliardy, połaszczył się na kilka milionów euro?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 44. Data: 2021-05-11 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > No patrz w Indiach do niedawna leczono i mieli niewiele problemów,
    > teraz zaczęli szczepić i nagle pojawiła się nowa wersja wirusa i
    > ludzie masowo umierają.

    O kurde, to juz grubo...
    Szczepia tez w inynch rejonach.
    dlaczego w GBR czy w Izraelu nie dzieje sie to samo co w Indiach?
    Jestes pewien ze nie mylisz przyczyny ze skutkiem...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 45. Data: 2021-05-11 13:34:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > Ok, ale mozesz napisac własnymi słowami jaka to procedura która leczy a
    > ktorej lekarzy unikaja.

    badania i dostosowania obecnych i znanych leków, które są skuteczne przy
    innych podobnych objawach - nazw lekarstw słyszałem wiele - w
    najbliższej rodzinie zapisano akurat budezonid, prawdopodobnie, na to
    jaki stan był osoby chorej.

    > I dlaczego unikaja? Sa uczestnikami tego spisku?

    unikają, bo "leczą" teleporadami, gdzie nie widzi chocby takich rzeczy
    jak nalot w gardle i innych objawów, których chory przez telefon ie
    opisze, albo nie przyjdzie mu do głowy aby opisać.

    > Ten rzad który wyrzuca miliardy, połaszczył się na kilka milionów euro?

    przecież nie pisze o przekupstwie, tylko kwocie, którą otrzymał do
    wykorzystania w konkretnym celu do akcji na konkretnym portalu o
    globalnych zasięgach. Przypomnę, że było to w marcu zeszłego roku.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 46. Data: 2021-05-11 14:07:01
    Od: Kviat

    > nie wiem, czy wszystkie, po prostu wiele informacji możesz znajdować na
    > bieżąco, albo wcale. Metody jak napisałem są to stare znane metody
    > leczenia przeziębień koronowirusowych.

    Bzdura.

    Co chcesz przez to powiedzieć? Że lekarze się zmówili i celowo nie chcą
    leczyć ludzi znanymi metodami?

    > A jeśli mi nie
    > wierzysz, jak powiedziałem porozmawiaj z lekarzami, którzy leczą - tak
    > są tacy.

    Nie. Nie ma takich.
    Bo jeszcze nikt nie opracował skutecznej metody leczenia.

    > Leczą, ale nieliczni, którzy przyjmują pacjentów osobiście.

    Jasne. A cała reszta to debile, którzy nie wiedzą co robią.

    > Ponieważ nie
    > wiesz co zapisać, jeśli nie widzisz wszystkich objawów.

    Ja pierdolę... Ludzie leżą w szpitalach i się duszą, a lekarze którzy
    widzą tych pacjentów nagle doznają pomroczności?

    > co ja poradzę, że gdzie indziej znikają?

    Ba nareszcie zaczęli robić porządek z fejkniusami.

    > No patrz w Indiach do niedawna leczono i mieli niewiele problemów, teraz
    > zaczęli szczepić i nagle pojawiła się nowa wersja wirusa i ludzie masowo
    > umierają.

    Czyli umierają bo są szczepieni? Serio?

    No i skoro masowo umierają, to chyba znaczy że jednak nie ma skutecznego
    leczenia. Bo skoro jest, to dlaczego umierają?

    > tylko część naukowców i dziwnym przypadkiem zazwyczaj są powiązani
    > finansowo z firmami tworzącymi szczepionki.

    Bzdura.
    Tak właśnie twierdzi większość naukowców. Tylko nieliczni twierdzą, że
    jest inaczej.

    > Wolfgang Wodarg,

    https://correctiv.org/faktencheck/hintergrund/2020/0
    3/18/coronavirus-warum-die-aussagen-von-wolfgang-wod
    arg-wenig-mit-wissenschaft-zu-tun-haben/

    https://demagog.org.pl/fake_news/falszywe-teorie-o-n
    ieistnieniu-pandemii-dr-wolfganga-wodarga/

    https://demagog.org.pl/fake_news/nieprawdy-grupy-wor
    ld-doctors-alliance-o-pandemii-i-szczepieniach/

    "Użytkownicy, którzy zetknęli się z nagraniem, uznali osoby
    zaprezentowane w wideo za wiarygodne: ,,Wspaniali lekarze głoszą prawdę",
    ,,Mam ogromną nadzieję, że ta prawda obejdzie świat", ,,Dziękuję za tą
    prawdę. Wreszcie ujrzała światło dzienne" - pisali wprowadzeni w błąd
    internauci."

    > Zbigniew Hałat

    https://fakenews.pl/zdrowie/warto-rozmawiac-pospiesz
    alskiego-analiza-materialu-tvp-z-12-04-2021/

    "Respiratory uszkadzają płuca

    Jest to fake news, który krąży praktycznie od początku pandemii. Powiela
    go niestety Zbigniew Hałat, który posiada tytuł lekarza medycyny.
    Głównym zadaniem respiratora jest podtrzymanie pacjenta przy życiu na
    czas leczenia. Jeżeli respirator jest odpowiednio używany, nie stanowi
    żadnego zagrożenia. Jak wskazują specjaliści, respirator powinien być
    stosowany w odpowiednich warunkach i przez określony czas. Zbyt długie
    podłączenie pacjenta do niego może powodować problemy, ale jest
    najlepszą i często jedyną metodą utrzymywania osoby przy życiu, jeżeli
    ta nie może samodzielnie oddychać.

    Wśród pacjentów covidowych korzystających z pomocy respiratora,
    faktycznie śmiertelność pozostaje wysoka. Wynika to jednak z faktu, że
    do aparatury podłączane są osoby w bardzo ciężkim, często krytycznym
    stanie."

    To tyle w temacie tych twoich nielicznych lekarzy wyjawiających światu
    prawdziwą prawdę.

    > Takie 2 przykłady. Wystarczy?

    W zupełności.

    > Nie chce mi się teraz szukać więcej
    > nazwisk, są to może ekscentryczni lekarze, ale z dorobkiem i zajmujący
    > się epidemiami w przeszłości.

    I co z tego?
    Są też ludzie z dorobkiem naukowym, którzy wierzą w chemtrailse.
    Jeden taki został nawet ministrem.

    > podaj przykład, bo widziałem dyskusje, że kazano wybrać gościowi, czy
    > Ziemia jest kulą, czy jest płaska, a tu ani jedna ani druga odpowiedź
    > nie jest prawidłowa.

    Na co mam podać przykład? Że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt?
    Wiadomo.

    > No patrz, a jednak lekarze twierdzą inaczej,

    Nie. Nie twierdzą inaczej.
    To, że kilku tak twierdzi, to nic nie znaczy. Nikt im nie broni
    udowodnić, że potrafią.

    > przynajmniej ci których znam.

    Podaj przykład jednego, który potrafi skutecznie leczyć.
    Ale że potrafi, a nie że twierdzi, że potrafi.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 47. Data: 2021-05-11 14:34:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 12:44:15 +0200, J.F napisał(a):

    > ... taa ... dihygrogen monooxide przypomnij :-)

    W Poznaniu zadziałał i psy nie kidają na trawnik.

    "Tabliczka z napisem: "Uwaga! Okresowo rozpylany monotlenek diwodoru.
    Prosimy nie wprowadzać psów! Substancje biologiczne" stoi na trawniku przed
    kościołem Dominikanów w Poznaniu. Mieszkańcy nie rozumieją napisu, ale psów
    nie wprowadzają.

    Tabliczka na trawniku pojawiła się 1 kwietnia, w prima aprilis. Na pomysł
    wpadł brat Szymon Biernat. Powód? Trawnik przed kościołem jest jedynym w
    okolicy i mieszkańcy regularnie wyprowadzali tam psy. - Podczas pobytu w
    Gdyni przechodziłem obok osiedla, na którym były posadzone młode drzewka.
    Właściciele wyprowadzali na spacer psy, które załatwiały się pod tymi
    drzewkami. Odkąd umieszczono na trawnikach tabliczkę z ostrzeżeniem o
    rozpylaniu monotlenku diwodoru, psy przestały się załatwiać, a wokół drzew
    zaczęła rosnąć trawa - opowiada Biernat. - Nie wiem, czy ludzie wiedzą,
    czym jest ta substancja - dodaje.

    Reakcja przechodniów widzących tabliczkę jest zazwyczaj taka sama. - Nikt
    nie wie, o co chodzi - tłumaczy mężczyzna zajmujący się pielęgnacją zieleni
    przy klasztorze. I dodaje, że ludzie często wyciągają telefon, aby
    sprawdzić, co to za substancja. A ci z psami zwykle nie wprowadzają ich na
    trawnik. Są przekonani o szkodliwości substancji. - Napis jest
    odstraszający. Nigdy nie wpuściłbym psa na ten trawnik - mówi Paweł, który
    przyjechał z Warszawy, żeby zwiedzić Poznań. Nie wie, co oznacza napis ani
    czym jest monotlenek diwodoru.

    - Monotlenek diwodoru to nazwa chemiczna wody - tłumaczy dr Grzegorz
    Krzyśko z Wydziału Chemii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. -
    Większość osób nie ma pojęcia o chemii. Im bardziej skomplikowana nazwa,
    tym bardziej ludzie są przerażeni."

    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,23782791,z
    akonnicy-znalezli-sposob-na-zanieczyszczanie-trawnik
    a-monotlenek.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 48. Data: 2021-05-11 14:38:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2021 14:34:58 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > zaczęła rosnąć trawa - opowiada Biernat. - Nie wiem, czy ludzie wiedzą,

    Hm ... a gdzie teraz wyprowadzaja psy? Kidaja na chodniku? :-)

    z ta trawa to prawda, czy kolejny urban legend?

    J.

  • 49. Data: 2021-05-11 14:39:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 14:07, Kviat pisze:

    > Bzdura.

    To sobie powtarzaj i żyj w wyimaginowanym świecie, ja wolę słuchać
    lekarzy, którzy leczą i mają raczej dobre wyniki.

    > Co chcesz przez to powiedzieć? Że lekarze się zmówili i celowo nie chcą
    > leczyć ludzi znanymi metodami?

    nie, zakazano - zobacz dokument wydany przez radę medyczną przy
    rządzie... Podobne dokumenty powstały w innych państwach. Część lekarzy
    się podporządkowuje, reszta rożnie, jedni krzyczą głośno, że jest nie
    tak (jak Basiukiewicz czy Kuna) i są ciągani przed IL-e by się
    tłumaczyli, inni jak kilku znajomych nie wychylają się i robią swoje.

    > Nie. Nie ma takich.
    > Bo jeszcze nikt nie opracował skutecznej metody leczenia.

    tak jasne... Ile jeszcze razy powtórzysz głupotę, żeby w nią uwierzyć?

> [...]
    ieistnieniu-pandemii-dr-wolfganga-wodarga/

    > https://demagog.org.pl/fake_news/nieprawdy-grupy-wor
    ld-doctors-alliance-o-pandemii-i-szczepieniach/

    widzisz, patrząc na dorobek epidemiologa i anonima, który zresztą
    przytoczył parę idiotyzmów jak choćby to:

    "Tesy PCR są precyzyjne w wykrywaniu SARS-CoV-2. Skuteczność testów PCR
    została potwierdzona przez WHO. Ocenia się, że w warunkach
    laboratoryjnych ich skuteczność wynosi od 95 do 99 proc. Mają one za
    zadanie wykryć, czy w próbce znajduje się materiał genetyczny pochodzący
    od koronawirusa SARS-CoV-2."

    Jest to nie na temat - bo może wykryć fragment wirusa, on nie musi być
    aktywny, dlatego Wolfgang miał rację (zresztą autor testu też twierdził,
    że nie nadają się do wykrywania chorych ludzi, tylko fragmentów wirusa).
    A teraz zgadnij, czemu np CDC w nowych zaleceniach pisze, by ograniczyć
    ilość cykli w teście dla osób zaszczepionych (bo wychodziły im inaczej
    wyniki dodatnie). A teraz pytanie, czemu tylko dla zaszczepionych.
    Podobny efekt będzie u osoby, która jest ozdrowieńcem, albo "przeszła
    bezobjawowo" - znaczy się miała kontakt z patogenem, ale organizm okazał
    się być odporny z jakiś przyczyn.

> [...]
    alskiego-analiza-materialu-tvp-z-12-04-2021/

    > "Respiratory uszkadzają płuca
    >
    > Jest to fake news, który krąży praktycznie od początku pandemii.

    niewłaściwie używany respirator może nawet zabić, zresztą jest to nawet
    napisane w artykule. Tak osoba z rodziny pracuje na intensywnej terapii
    i kurs z obsługi respiratorów dawniej trwał dość długo, bo to nie jest
    łatwe ustawić właściwie parametry, ale cotam, przeczyta się nagłówek, że
    fejknius i się szafuje.

    > W zupełności.

    widzisz i kto tu korzysta z szurskich platform, gdzie anonimy piszą
    często bzdury na chłopski rozum, bo nawet się nie podpiszą, bo nie mają
    wykształcenia kierunkowego. Wiesz wolę jednak słuchać ludzi (nawet jeśli
    wydaje mi się, że mogą się mylić, ale skonsultuję to jednak z innym
    naukowcem zajmującym się daną dziedziną, a nie komuś komu się wydaje)

> [...]
    > Jeden taki został nawet ministrem.

    > Na co mam podać przykład? Że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt?

    wiadomo, ale jeśli masz wybrać z tych 2, to żadna odpowiedź prawidłowa
    nie będzie.

> [...]
    > udowodnić, że potrafią.

    > Podaj przykład jednego, który potrafi skutecznie leczyć.
    > Ale że potrafi, a nie że twierdzi, że potrafi.

    Takich też masz w TV, przez co latają później po IL-ach, znam osobiście
    kilku, którzy nie chcą rozgłosu i leczą skutecznie - zarówno w rodzinie
    jak i wśród znajomych miałem osoby, których leczyli z covida, jak
    zaczęło się gorzej. Jak ich znaleźć - zapewne w większości to ci, co
    przyjmują pacjentów osobiście, a nie teleporadą. Będziesz miał problem -
    poszukaj takiego i z dużym p-stwem pomoże.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 50. Data: 2021-05-11 14:55:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 14:38:55 +0200, J.F napisał(a):

    > z ta trawa to prawda, czy kolejny urban legend?

    Przecie podałem linkę do poważnej prasy, a nie Faktu.
    Zdjęcie tabliczki jest chyba widoczne bez prenumeraty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl