  • 81. Data: 2021-05-12 07:46:56
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > Czyli juz nie amandatyna?

    > Czekaj, czekaj, mowimy o lekkich przebiegach leczonych w domu czy o
    > problemie covidowych zgonów gdzie chory trafia do szpitala i umiera bo
    > lekarz nie stosuje dobrej terapii z powodu uczestnictwa jakims spisku.

    mówimy o okresie pośrednim, pogarsza się w domu, powinien zbadać lekarz,
    a zostaje tylko teleporada i każą czekać aż się pogorszy.

    > Pomijam kwestie tych teleporad bo przerabiałem kilku chorych covidowych
    > i nigdy nie było problemu z przyjazem karetki i zbadaniem pacjenta.
    > Problem zaczynał sie z dostepem do szpitala bo w apogeum najchetniej
    > brali tych co mieli saturacje ponizej 90.

    To już zależy od okresu samej "pandemii" oraz regionu, czasami nie chcą
    wysyłać karetki. Zresztą w karetce rzadko jest lekarz.

    > Piszesz tak jakby zwiazany ta kwota zaczynał postepować opierajac sie
    > własnie na tej kasie zamiast na opiniach własnych doradców i lekarzy.
    >
    > Ale sprawy nie znam - dasz jakies zródło o co konkretnie chodzi?

    https://www.facebook.com/tosiesamokomentuje/videos/5
    02702884103223/?t=2045

    masz od 35 minuty - ogólnie jeśli chcesz trochę oficjalnych statystyk,
    to ciekawy kanał. Co najdziwniejsze niektóre filmy są blokowane, choć są
    to głównie cytowane/zestawiane odpowiedzi z ministerstw i innych
    organizacji.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 82. Data: 2021-05-13 14:35:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-12 o 07:29, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > do kwietnia w Polsce umarło bezpośrednio na covida 1 dziecko w wieku do
    > 17 lat i chyba 5 albo 6 (nie pamiętam) z covidem.

    Wczoraj gdzieś czytałam, że wlaśnie umarło roczne dziecko. Było nawet
    zdjęcie dziecka.Teraz nie mogę znaleźć tego artykułu.

    --
    animka