  • 41. Data: 2004-05-10 19:50:07
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil
    news:c7ocgs$g9m$11@news.onet.pl:

    > Wiesz, ta instytucja tak działa, ze wiele rzeczy które
    > niepowinny są tu na porządku dzienny,
    Nie dyskutuję z faktami.
    Mam wrażenie, że nie będzie dyskusji w ocenie takiego stanu rzeczy-
    do dyskusji potrzeba 2 odmiennych zdań.

    > Równoznaczne co do niebezpieczeństwa ewentualnych skutków. Bo z
    > punktu widzenia prawa tak strzelba jest na poziomie pałki czy RMG.

    i dalej /cytaty pociete - nie krzycz

    > używać to [strzelbę] należy tak jak broni palnej.
    Dalej nie rozumiem dlaczego nie traktujesz strzelb gładkolufowych
    (co nie nie do końca jest prawdą - "gwint" jest)
    jako broni palnej dodając "tożsame" "równoznaczne".
    Podejrzewam, ze wynika to nie z klasyfikacji rusznikarskiej
    a prawnej - mógłbyś dojaśnić?

    > Są dwa rodzaje amunicji ostrej. W Łodzi pomylili z breneką, więc
    > nikt nie mówi o innych rodzajach. Ale istnieje jeszcze amunicja
    > śrutowa. To jest śrut o średnicy niecałych 7 mm i ma łuskę w
    > kolorze granatowym.
    Dwie sprawy, pierwsza że to _nie_ był śrut bo pan kom powiedział...
    Druga, że śrut o śr. ok.7mm to więcej niż 000.

    > Nie da się. Tu nie chodzi o koszty. Tu chodzi o taktykę użycia.
    > [...] musiał byś zabierać całą masę broni ze sobą.
    A czemu nie (wiem, koszty)?
    Karabinek snajperski raczej trudno w największym zamieszaniu pomylić
    z pałką, a oba wcześniejsze z kolczatką. Gdzieindzej też najwięcej
    pomyłek jest przy kniejówkach - najmniej przy sztucerach.

    --
    pozdro
    poreba

  • 42. Data: 2004-05-10 22:11:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > On im ladowal bron? co oni nie widza co wkladaja do pistoletow?
    >
    > SRANIE W BANIE

    A żebyś wiedział, że nie widzą. rzecz w tym, że stara amunicja gumowa
    wygląda niemal tak jak nowa breneka. W ciemności nikt tego dokładnie nie
    oglądał, nami też nie macał jak to proponuje jeden inspektor. Do głowy
    nikomu nie przyszło, że ktoś mógł wydać brenekę.

  • 43. Data: 2004-05-10 22:16:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jako broni palnej dodając "tożsame" "równoznaczne".
    > Podejrzewam, ze wynika to nie z klasyfikacji rusznikarskiej

    Zobacz do ustawy o policji. Strzelba jest wymieniona w katalogu środków
    przymusu bezpośredniego. Obowiązują inne zasady jej użycia. O wiele
    bardziej liberalne. No przecież w tej Łodzi nikt by nie uznał za
    prawidłowego użycia pistoletów. A strzelby jak najbardziej - pomijając
    oczywiście pomyłkę z amunicją.

    > Druga, że śrut o śr. ok.7mm to więcej niż 000.

    W Policji nie używa się amunicji myśliwskiej. Jesty tylko jeden nabój
    srurowy w granatowej łusce.

    > A czemu nie (wiem, koszty)?

    Nie koszty. życie. Z dwoma karabinkami się gorzej biega. A jak zostawisz
    jeden, to ktoś musi pilnować.

    > Karabinek snajperski raczej trudno w największym zamieszaniu pomylić
    > z pałką, a oba wcześniejsze z kolczatką. Gdzieindzej też najwięcej
    > pomyłek jest przy kniejówkach - najmniej przy sztucerach.

    Trudno faktycznie.

  • 44. Data: 2004-05-11 05:46:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > On im ladowal bron? co oni nie widza co wkladaja do pistoletow?

    poza tym co odpowiedzial robert

    nie pistoletow tylko strzelb, po drugie w czasie akcji, dzialasz, dostajesz
    bron, dostajesz amunicje i ladujesz, nie ma tam zbyt duzo czasu na
    przemyslenia, szczegolnie ze jak juz wielokrotnie wspominano, nasza policja
    nie jest zbyt dobrze wyszkolona, co dodatkowo powoduje ze w czasie takich
    sytuacji, sa chyba bardziej zdenerwowani od szalikowcow

  • 45. Data: 2004-05-11 05:47:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jak to jest ze gdy Rutkowski przeprowadza akcje, nie gina niewinne osoby?
    > A gdy Policja przeprowadza...widac jakie efekty..

    kwestia wyszkolenia, a co za tym idzie nakladow finansowych

  • 46. Data: 2004-05-11 07:59:51
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    szerszen wrote:

    >... nie ma tam zbyt duzo czasu
    > na przemyslenia,

    na co? na przemyślenia?? może na kontemplacje?
    co ty gadasz?
    policja i przemyślenia?

  • 47. Data: 2004-05-11 08:33:58
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > On im ladowal bron? co oni nie widza co wkladaja do pistoletow?
    : >
    : > SRANIE W BANIE
    : >
[...]

    przeicez nie wkladaja tych naboi bezposrednia przed akcja w obecnosci osob
    ktorych chca aresztowac.

    P.

  • 48. Data: 2004-05-11 08:35:50
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    szkolenie szkoleniem, ale jezeli osoba ktora otzrymuje bron i jest choc
    troche myslaca to nie strzela do byle kogo.
    P.

  • 49. Data: 2004-05-11 08:37:15
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > Policja to nie Bogowie nie oni decyduja o czyims zyciu.
    : > KAra smierci dla nich dla przykladu i juz by sie nie powtorzylo.
    :
    : Tak samo lekarze. Kara smierci dla wszystkich lekarzy ktorym nie udalo sie
    : uratowac pacjenta. Eh.....

    kara smierci dla lekarza ktory haldlyje zwlokami, celowo usmierca.

    Kara smierci dla skurwysyna ktoremu daje sie bron a ten zabija niewinna
    osobe.

    To nie chodzi o nie udana akcje a o zabicie niewinnego czlowieka.

    P.

  • 50. Data: 2004-05-11 08:39:05
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    W tym watku jak i w innych paslowa dresiarze.

    Prosze zdefiniowac te slowo (kazdy ktory to uzyl)

    Czy zbrodnia jest nalozenie dresa?
    Gdy naloze Polar adidasa, moze mnie zabic taki skurwiel ?

    P.