  • 1. Data: 2003-01-31 11:44:01
    Temat: Haker Amator - jak go powstrzymać????
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    Mam taką sprawe, na komputer mojej dziewczyny włamuje sie (prubuje) pseudo
    haker (wczesniej juz sie włamał po i namącił trojanem), tym bardziej ze wiem
    kto to jest i jest to osoba nie letnia (15 lat). Od tego czasu
    zainstalowałem firewoll, ataki powturzyły sie, wiec poinformowałem o tym
    fakcie administratora sieci i wysłałem logi, ale on tylko wysłał do niego
    meila i p za tym nic nie zrobił. Ataki na komputer mojej dziewczyny nadal sa
    przez ta osobe. Mam pełno logów z firewolla o atakach.

    Wiec pytania są takie?
    --> Co moge zrobic zeby on przestał?
    -->Czy isc z tym faktem do prokuratury czy tez na policje?
    -->Licencja firewolla jest TRIAL więc czy jak pójde na policje to nie
    doczepią sie oni do wersji programu?

    -----
    Za odpowiedz serdecznie dziękuje
    Prezes

  • 2. Data: 2003-01-31 13:06:44
    Temat: Re: Haker Amator - jak go powstrzymać????
    Od: "Krzysztof Dubowski" <d...@e...pl>

    Dziewczyna ma licecję na ssystem??
    Bo pseudo hacker może bardziej zaszkodzić niz myślisz..
    POzdrawiam

  • 3. Data: 2003-01-31 13:25:47
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    Skoro wiesz kto to jest to moze sie warto przejsc do jego rodzicow.Niech oni
    z nim pogadaja. Albo zalatw to w inny sposob...

    pozdr

  • 4. Data: 2003-01-31 13:44:50
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    > Dziewczyna ma licecję na ssystem??

    Licencje na system ma, ale na firewola nie ma, jest to wersja 30 dniowa
    sciągnieta z netu do wypróbowania.

    > Bo pseudo hacker może bardziej zaszkodzić niz myślisz..

    to znaczy?, do systemu odkąd jest firewoll nie dostanie sie, jedyny fakt to
    ze teraz prubuje (byc moze znajdzie sposób na obejscie tego)a fkurza mnie
    to.

    Pozdrawiam Bezy

  • 5. Data: 2003-01-31 13:48:43
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    > Skoro wiesz kto to jest to moze sie warto przejsc do jego rodzicow.Niech
    oni
    > z nim pogadaja.

    taki mam zamiar, przectawic im dowody i z nimi pogadac ale czy jest sens isc
    na prokurature, czy oni załatwią ta sprawe

    Albo zalatw to w inny sposob...

    tzn jaki??? Użycie pięści odpada bo mam zawiasy, fakt ze inny paragraf ale
    boje sie tego, zawsze moga sie do czegos przyczepic, bo przestepstwo jest na
    szkode państwa i sedzia orzekł ze 4 lata zawiasów to i tak za mało jak na
    ten paragraf.
    A najlepsze w tym jest to ze ja jestem niewinny.

    Bezy

  • 6. Data: 2003-01-31 13:48:55
    Od: "Kowal_z_P" <k...@p...onet.pl>

    > Licencje na system ma, ale na firewola nie ma, jest to wersja 30 dniowa
    > sciągnieta z netu do wypróbowania.

    Jeżeli logi są zapisane w trakcie trwania tych 30 dni tj. jeśli nie
    zcrackowałeś programu, żeby działał po tych 30 dniach, to używasz go
    całkowicie legalnie. Upewnij się tylko co do innego oprogramowania, czy aby
    napewno jest legalne.
    Kowal_z_P

  • 7. Data: 2003-01-31 15:18:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > A najlepsze w tym jest to ze ja jestem niewinny.

    Jak kazdy:-))) W historii więziennictwa nie bylo jeszcze chyba ani jednego
    winnego więźnia lub skazanego:-))) Pociesz się więc, ze nie jestes
    odosobniony:-)))))

    HaNkA

  • 8. Data: 2003-01-31 15:28:53
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> wystukal(a) :

> [...]
    >
    > Jak kazdy:-))) W historii więziennictwa nie bylo jeszcze chyba ani
    > jednego winnego więźnia lub skazanego:-))) Pociesz się więc, ze nie

    Był jeden taki, w Shawshank siedział... ;-)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 9. Data: 2003-01-31 15:43:56
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    > Jak kazdy:-))) W historii więziennictwa nie bylo jeszcze chyba ani
    > jednego winnego więźnia lub skazanego:-))) Pociesz się więc, ze nie
    > jestes odosobniony:-)))))

    Był jeden taki, w siedział... ;-)

    dobre dobre, 5 pkt za te wypowiedz., Ale ja naprawde jestem nie winy.

    Sami sie wypowiedzcie nad moja historią.

    No to powiedz czy jestem słusznie skazany. Pewnego dnia ide sobie i znajduje
    4*50zł fałszywe, skapłem sie ze to fałszywki, spotkałem potem kumpli,
    pokazałem im te banknoty i chcieli po jednym to im dalem nie biorac za to
    nic w zamian- czyli nie miałem zednych kożysci materialnych. Oni natomiast
    wzieli i upłynnili ta kase w dyskotece, ale na bramce ochroniaz ich złapał i
    do aresztu.
    No i jeden z nich który zeznał ze wzioł banknot odemnie i dał go drugiemu
    nic nie dostał a ja te poprostu dałem banknoty im a ja dostałem 1 na 4 lata
    w zawiasach za puszczenie w obieg 2 fałszywek. a nie mówiąć o grzywnie, czy
    to jest sprawiedliwe??? czy ja jestem winny temu.????

  • 10. Data: 2003-01-31 16:37:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    No to tak. A z ręką na sercu uważasz, że ich nie puściłeś w obieg? Było na
    nich napisać długopisem "falsyfikat" i tak im darować. Nie mogliby tego
    nikomu wręczyć.

    A swoją drogą, skąd wiadomo, że te banknoty, którymi oni płacili, to akurat
    te, co im dałeś? Spisałeś numery, czy co? Może odciski palców?