  • 11. Data: 2003-01-31 19:25:30
    Temat: Re: Haker Amator - jak go powstrzymać????
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Prezes" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:b1dnh8$hj1$1@news.tpi.pl...

    > Od tego czasu
    > zainstalowałem firewoll, ataki powturzyły sie, wiec poinformowałem o tym
    > fakcie administratora sieci i wysłałem logi, ale on tylko wysłał do niego
    > meila i p za tym nic nie zrobił. Ataki na komputer mojej dziewczyny nadal
    sa
    > przez ta osobe. Mam pełno logów z firewolla o atakach.

    Jestes pewien, ze to sa jakies swiadome ataki?
    Ja za ostatni tydzien mam 360 pozycji w firewall' u.
    Czy to wg Ciebie jest juz wystarczajacy powod, zeby kazda pozycje zglaszac
    na policje?

    Karol

  • 12. Data: 2003-01-31 20:14:18
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Prezes" <b...@b...pl> wrote in message news:b1dujr$skr$1@news.tpi.pl...
    > Licencje na system ma, ale na firewola nie ma, jest to wersja 30 dniowa
    > sciągnieta z netu do wypróbowania.

    zainstaluj outpost firewall - podstawowa wersja jest FREE

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 13. Data: 2003-01-31 21:23:01
    Od: "Mongooes" <w...@b...com>

    powiedz cos wiecej o isp twojej dziewczyny i hakiera.
    a moze zrob kontratak? sprobuj sie wlamac na jego kompa. jezeli to jakie
    spseudo haker to bardzo prawdopodobne ze sam moze miec tego trojana
    odpalonego!
    to pomaga...

    Mongooes

  • 14. Data: 2003-02-01 00:21:55
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b1e5j1$al8$1@news.tpi.pl>, Prezes wrote:
    > No to powiedz czy jestem słusznie skazany. Pewnego dnia ide sobie i znajduje
    > 4*50zł fałszywe, skapłem sie ze to fałszywki, spotkałem potem kumpli,
    > pokazałem im te banknoty i chcieli po jednym to im dalem nie biorac za to
    > nic w zamian- czyli nie miałem zednych kożysci materialnych. Oni natomiast
    > wzieli i upłynnili ta kase w dyskotece, ale na bramce ochroniaz ich złapał i
    > do aresztu.

    No jak na mój gust jesteś winien i to nie tylko głupoty w tym w dobieraniu
    kolegów, ale przecież faktycznie puściłeś je w obieg. To że bez żadnych
    koRZyści to może być jakaś okoliczność łagodząca i tylko tyle.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2003-02-01 00:28:40
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > Mam pełno logów z firewolla o atakach.
    to nie stety nie jest dowod bo logi sa plikami tekstowymi wiec latwo je
    przerobic

    > Wiec pytania są takie?
    > --> Co moge zrobic zeby on przestał?
    admin ==> netykieta ==> odciecie od sieci, zmus admina do dzialania i
    przczytja dokladnie umowe o siec tam powinno cos byc na ten temat

    > -->Czy isc z tym faktem do prokuratury czy tez na policje?
    patrz na logi

    leon

  • 16. Data: 2003-02-01 13:53:14
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    zablokuj na firewollu ip gościa który cię atakuje, napisz do administratora
    sieci żeby się za to wziął, i nie odpuszczaj, niech cos zrobią. A jak nie to
    sam gościowi wyślij jakąś mila niespodziankę z wirusem.

    pata

    -----

  • 17. Data: 2003-02-02 09:30:28
    Od: "Kidprotect" <f...@k...pl>

    Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał:
    > to nie stety nie jest dowod bo logi sa plikami tekstowymi wiec latwo je
    > przerobic

    jestes w bledzie. poczytaj uwaznie poprzednie, podobne watki na tej grupie.
    logi jak najbardziej moga byc dowodem.

    kuba

    --

    Fundacja KIDPROTECT - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl f...@k...pl

  • 18. Data: 2003-02-02 09:39:21
    Od: "Kidprotect" <f...@k...pl>

    najprosciej - wejsc na www.policja.pl, znalezc mail do wlasciwej osoby i
    napisac. na komisariacie moga rzeczywiscie nieco zglupiec, bo skad sie
    chlopaki maja znac na necie, skoro pisza wszystko dlugopisem?
    jak rozumiem - oprogramowanie masz legalne, wiec problemu nie ma :-)))

    a tym, ktorzy proponuja wyslanie wirusa albo trojana, tak tylko delikatnie
    bym przypomnial, ze i jedno i drugie jest w naszym kraju przestepstwem.
    podzeganie do przestepstwa rowniez. na liscie pl.soc.prawo wypadaloby to
    wiedziec...

    Kuba

  • 19. Data: 2003-02-04 04:52:05
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Prezes wrote:
    [ciach]
    > No to powiedz czy jestem słusznie skazany. Pewnego dnia ide sobie i
    > znajduje 4*50zł fałszywe, skapłem sie ze to fałszywki, spotkałem potem

    to znaczy co, leżały na ziemi a obok tablicka "Uwaga fałszywe!" czy cp?
    skąd wiedziałeś że fałszywe?

    pozdrav

    maHo

    --