  • 1. Data: 2003-01-31 09:57:25
    Temat: hipoteka
    Od: "ister bowi" <e...@N...gazeta.pl>

    Czy opłaca mi się przekształcać społdzielcze mieszkanie własnosciowe na
    hipoteczne ? Jakie są za i przeciw? Ile to kosztuje? Czy jesli mieszkanie
    jest hipoteczne, to oznacza ze społdzielnia nie może (za plecami członków)
    wziąść kredytu hipotecznego na tą część gruntu która przypada na to
    mieszkanie? Słyszałem że niektóre społdzielnie w kłopotach tak robią?
    Enum.

  • 2. Data: 2003-01-31 10:26:24
    Temat: Re: hipoteka
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Mam ten sam problem. Proszę również o odpowiedz

    Pata

    http://www.gazeta.pl/usenet/