  • 1. Data: 2003-01-31 11:49:57
    Temat: Re: [onet] LOT: Pijany pasażer zaatakował pilota
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    "Lupi" <l...@k...net.pl> wrote in message news:b1d84e$qqu$1@news.tpi.pl...

    > Pijany pasażer samolotu polskich linii lotniczych LOT lecącego z
    Warszawy
    > do Chicago zaatakował jednego z członków załogi. Po wylądowaniu
    agresywnego
    > pasażera aresztowano.
    >
    > Samolot LOT-u z Warszawy do Chicago wylądował na chicagowskim lotnisku
    > O'Hare nad ranem czasu polskiego.
    >
    > Wezwana przez załogę policja zatrzymała pasażera, który podczas lotu
    upił
    > się i zaatakował współpasażera oraz jednego z pilotów, który próbował go
    > uspokoić.
    >
    > Sprawą zajęło się FBI, ponieważ atak na członka załogi samolotu stanowi
    > przestępstwo federalne.
    -----------

    Jak to mozliwe, zeby FBI?
    Federalne? (!)
    To nie jest tak, ze na pokladzie samolotow LOTu obowiazuje polskie prawo?

    Michal

    P.S ustawiony FUT

  • 2. Data: 2003-01-31 12:22:20
    Od: "Robert Kęsik" <e...@s...kesek.net>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    > "Lupi" <l...@k...net.pl> wrote in message news:b1d84e$qqu$1@news.tpi.pl...

    [Ciach]
    > Jak to mozliwe, zeby FBI?
    > Federalne? (!)
    > To nie jest tak, ze na pokladzie samolotow LOTu obowiazuje polskie prawo?
    [/Ciach]

    Normalnie, jak juz jest na terrytorium Stanów to juz do FBI należy a polska
    może
    tylko interweniować jak ma jakieś powody.

    Pozdrawiam,

    --
    Robert Kęsik
    e...@k...net

  • 3. Data: 2003-01-31 12:55:41
    Od: "Crocodile" <c...@p...onet.pl>

    > To nie jest tak, ze na pokladzie samolotow LOTu obowiazuje polskie prawo?

    Jak widzisz ne zawsze:
    http://www.air-transport.org/public/publications/dis
    play1.asp?nid=955
    pzdr
    crocodile

  • 4. Data: 2003-01-31 13:07:07
    Od: swistak <s...@a...waw.pl>

    > Jak to mozliwe, zeby FBI?
    > Federalne? (!)
    > To nie jest tak, ze na pokladzie samolotow LOTu obowiazuje polskie prawo?

    Owszem obowiazuje ale tylko w polskiej przesterzni powietrznej i w
    przesterzni powietrznej niepodlegajacej zwierzchnictwu zadnego panstwa.
    A w czasie lotu w przestrzeni powietrznej danego kraju statek powietrzny
    podlego prawu tego kraju, chyba ze prawo to stanowi inaczej.

    Wg prawa lotniczego , ustawa z dnia 2 VII 2002, rozdzial 3 art6 i 7

    PZDr

  • 5. Data: 2003-01-31 15:26:09
    Od: dzieciol <p...@k...net>

    Michal Kukula wrote:

    > Jak to mozliwe, zeby FBI?
    > Federalne? (!)
    > To nie jest tak, ze na pokladzie samolotow LOTu obowiazuje polskie prawo?

    ??????????? A delikwent odwieziony zostal do Polski, czy przekazany
    policji w miejscu ladowania? Odpowiedz sobie na powyzsze pytania i
    wszystko bedzie jasne.

  • 6. Data: 2003-02-01 15:41:34
    Od: "V.A." <g...@g...pl.NOSPAM>

    Dlatego od dawna nie jestem fanem LOT-u jak latam kilka razy w roku do USA,
    bo lata nim takie 'kulturalne' towarzystwo. A ile razy to juz bylo i o tym
    nie pisali...Zenujace