  • 21. Data: 2006-07-01 22:11:23
    Temat: Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *witek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > 2/30 podnieśli swego czasu.

    Zatem opłaca się utrzymywać abonament w sieci tylko po to, żeby na
    luzie zarobić jeszcze na dodatkowy telefon ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 22. Data: 2006-07-01 22:22:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    s.com...

    > Hmmm jednak to nie Ty jesteś operatorem?

    No, ale licze na to, ze operator sam mi podziekuje za wspólprace jesli
    będzie musial mi placić odszkodowanie za nieczynny telefon :P

    HaNkA

    PS. Chwilowo dywagujemy akademicko bo po wczorajszych moich mało uprzejmych
    uwagach w salonie firmowym i interwencjach pracownicy salonu moje motorole
    znowu działaja. Cud. Ciekawe jak dlugo :P

  • 23. Data: 2006-07-01 22:23:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *HaNkA ReDhUnTeR* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > PS. Chwilowo dywagujemy akademicko bo po wczorajszych moich mało
    > uprzejmych uwagach w salonie firmowym i interwencjach pracownicy salonu
    > moje motorole znowu działaja. Cud. Ciekawe jak dlugo :P

    Jeśli chcesz mogę dodać topic do obserwowanych i będziemy sobie tak
    pisać i pisać, a Ty będziesz sobie to wszystko drukować i drukować, i
    będziesz mogła im to wszystko wysyłać i wysyłać ;-)

  • 24. Data: 2006-07-01 22:43:04
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    s.com...

    > Jeśli chcesz mogę dodać topic do obserwowanych

    Dziękuje bardzo:) Oby nie bylo dalszej potrzeby roztrząsania tego wielkiego
    problemu:-)). Tak czy siak stracilam zaufanie do operatora więc przy
    pierwszej mozliwej okazji zmienie operatora na mniej zależnego od rosnięcia
    drzew:-)

    HaNkA

  • 25. Data: 2006-07-01 23:05:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    witek napisał(a):

    > 2/30
    > podnieśli swego czasu.

    Tylko dla usługi powszechnej.

    M.

  • 26. Data: 2006-07-02 21:21:34
    Od: Adam <a...@w...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Tylko dla usługi powszechnej.

    To ja się podepnę i zapytam.

    Operatorzy gsm świadczą usługi powszechne czy nie? W systuacji braku
    świadczenia usługi należy się 1/30 czy 2/30 abonamentu?

    --
    pzdr, A.

  • 27. Data: 2006-07-02 22:18:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Adam napisał(a):

    > To ja się podepnę i zapytam.
    >
    > Operatorzy gsm świadczą usługi powszechne czy nie?

    Nie

    W systuacji braku
    > świadczenia usługi należy się 1/30 czy 2/30 abonamentu?

    A tu jest bardziej skomplikowana sprawa. Wysokość odszkodowania jest
    ustalona ustawowo jedynie w przypadku usługi powszechnej jako 1/15. Jest
    parę obostrzeń - przerwa dłuższa niż 36 godzin, a podstawą odszkodowania
    jest średnia z trzech ostatnich rachunków. Dodatkowo, w przypadku
    przerwy w świadczeniu usługi, przysługuje ZWROT abonamentu za każdy
    dzień (co najmniej 12 godzin) w wysokości 1/30 miesięcznego abonamentu.

    W przypadku usług nie będących usługą powszechną operator MOŻE, w umowie
    czy w regulaminie, ustalić kwotę i warunki wypłacenia odszkodowania.
    Może też napisać, że nie należy się nic więcej. Ale, w odróżnieniu od
    usługi powszechnej, każde z tych "może" może być zakwestionowana przez
    sąd ;-)

    M.