  • 1. Data: 2006-06-30 15:06:06
    Temat: Rejestr wykroczeń ?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Witam.
    Czy jest cos takiego jak rejstr wykroczen - cos jak KRK dla przestepstw?
    Chodzi mi o "rejestr powszechny", bo Policjia pewnie ma jakis wewnetrzny.
    Wiem, ze w rejestrze karnym odnotowuje sie wykroczenia z orzeczona kara
    aresztu, ale chodzi mi o rejestr wszystkich skazan/przyjetych mandatow.
    Szukalem w Lexie jakiegos aktu prawnego na ten temat, ale nie znalazlem.

    ???

    Cezar

  • 2. Data: 2006-07-01 07:06:39
    Temat: Re: Rejestr wykroczeń ?
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@r...krakow.pl>

    --
    Tępmy e-analfabetyzm - http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html
    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy jest cos takiego jak rejstr wykroczen - cos jak KRK dla przestepstw?
    > Chodzi mi o "rejestr powszechny", bo Policjia pewnie ma jakis wewnetrzny.

    Co do wykroczeń drogowych:
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 20 grudnia
    2002 r. w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu
    drogowego (Dz.U. Nr 236, poz. 1998 z późniejszym sprostowaniem).

    MK

  • 3. Data: 2006-07-01 07:08:21
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@r...krakow.pl>