  • 131. Data: 2006-04-11 10:36:23
    Temat: Re: Gwalty cd, bylo: Re: Gwalty
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):
    > Przemek R. napisał(a):
    > A jak juz pisałem lepiej sie pomylic w te
    >
    > Czyżbys sugerował, że lepiej, żeby 11 latka nadal była gwałcona, niż
    > żeby sprawę zbadał prokurator?

    absolutnie nie bronie badania sprawy, nalezy badac, ale przed konretnym
    oskarzeniem trzeba nabrac pewnosci a jak pokazaly z zycia wziete
    przykaldy (osttani glosny gwalt na 11 letniej dziewczynce np) zeznanie
    ofiary tej pewnosci - nawet potwerdzone przez psychologa - nie daja.
    A zamykac kogos w arszcie tylko dlatego ze czy ktory sie mu zarzuca -
    bez udowodnienia - jest ohydny mija sie z celem, areszt nei to wiezienie
    ktore ma na celu ukaraine za konretny czyn.

    P.

  • 132. Data: 2006-04-11 10:37:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Jesli matka _moze_, w swietle powyzszego, zabronic corce zeznawac, to tym
    > bardziej moze nie wyrazic zgody na jakiekolwiek badania.
    > I w tym sek: moze, czy nie moze?

    moim zdnaiem ma g. do gadania,

  • 133. Data: 2006-04-11 10:39:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Palver napisał(a):
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawa miala miejsce pare lat temu. A tatusia osadzil Sedzia Absolutnie
    > Najwyzszy: zmarlo mu sie na raka. Niech mu ziemia ciezka bedzie.

    a co dokladnie sad stweirdzil i jakie posiadal dowody ?

    P.

  • 134. Data: 2006-04-11 11:45:02
    Od: "Palver" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a co dokladnie sad stweirdzil i jakie posiadal dowody ?

    Zielonego pojecia nie mam. Ale ja mam na imie Przemek, nie Gabriel.

    Pozdrowienia.
    Palver.

  • 135. Data: 2006-04-11 13:19:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Zielonego pojecia nie mam. Ale ja mam na imie Przemek, nie Gabriel.

    ? :-) Ja tez mam na imie Przemek a nie Gabriel ale jaki to ma zwiazek
    z tematem? :)

    P.

  • 136. Data: 2006-04-13 17:49:20
    Od: "Palver" <p...@w...pl>

    > ? :-) Ja tez mam na imie Przemek a nie Gabriel ale jaki to ma zwiazek z
    > tematem? :)

    To, ze Gabriel byl prawdopodobnie swiadkiem na tej sprawie. Chocby z racji
    wykonywanego zawodu.