  • 1. Data: 2006-04-06 20:23:03
    Temat: Niekaralność
    Od: Jacek <j...@o...pl> (no_spam)

    Witam,

    Mam pytania. Często w ogłoszeniach pisze że wymagaja
    zaświadczenie czy też oświadczenie o niekaralności.
    Gdzie się zdobywa takie zaśwaidczenie, oświadczenie?

    Oraz:

    Mając 19 lat zostałem zatrzymany (pijany 1,5 promila
    na rowerze)przez policję no i mialem sprawę w sądzie.
    Czy ta sprawa oznacza że byłem karalny czy też chodzi tutaj o
    cięższe jakieś przestępstwa.

    --
    Pozdrowienia,
    Jacek W.

  • 2. Data: 2006-04-06 20:40:33
    Temat: Re: Niekaralność
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Jacek (no_spam)" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > Mam pytania. Często w ogłoszeniach pisze że wymagaja
    > zaświadczenie czy też oświadczenie o niekaralności.
    > Gdzie się zdobywa takie zaśwaidczenie, oświadczenie?

    w sadzie

> [...]
    > na rowerze)przez policję no i mialem sprawę w sądzie.
    > Czy ta sprawa oznacza że byłem karalny czy też chodzi tutaj o

    jezeli zostales skazany za to, to jestes karany

  • 3. Data: 2006-04-06 20:49:11
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Lookasik napisał:

    > jezeli zostales skazany za to, to jestes karany

    Pamiętając o tym, że zależnie od czasu jaki upłynął mogło to już ulec
    zatarciu.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-04-07 07:07:26
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

> [...]
    > na rowerze)przez policję no i mialem sprawę w sądzie.
    > Czy ta sprawa oznacza że byłem karalny czy też chodzi tutaj o

    A jak jest z niekaralnascia gdy sprawa karna zostaje umorzona? - przypadek
    ministra Kalisza.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 5. Data: 2006-04-07 07:21:26
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Mazi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A jak jest z niekaralnascia gdy sprawa karna zostaje umorzona?

    warunkowe umorzenie - karany
    "zwykle" umorzenie / niska szkodliwosc/ - niekarany

    pozdr

  • 6. Data: 2006-04-07 11:48:53
    Temat: Re: Niekaralno?ć
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > warunkowe umorzenie - karany
    > "zwykle" umorzenie / niska szkodliwosc/ - niekarany

    No moze niezupelnie "karany" - jednak w KRK pojawia na czas trwania okresu
    proby pojawia sie wpis.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 7. Data: 2006-04-07 12:00:33
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > No moze niezupelnie "karany" - jednak w KRK pojawia na czas trwania okresu
    > proby pojawia sie wpis.

    A czy warunkowe umorzenie zawsze wiaze sie z "okresem proby" czy okres taki
    nie musi byc ustalany?

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 8. Data: 2006-04-07 14:58:42
    Temat: Re: Niekaralno?ae
    Od: Jacek <j...@o...pl> (no_spam)

    Witaj Paweł,

    W Twoim liście datowanym 6 kwietnia 2006 (22:49:11) można przeczytać:

    Oj mialem zapłacić grzywnę + koszty sądowe i inne.
    Tzn. że jednak jestem karany.

    > Pamiętając o tym, że zależnie od czasu jaki upłynął mogło to już ulec
    > zatarciu.

    Mam obecnie 24 lata.Po jakim czasie następuje to zatarcie?

    --
    Pozdrowienia,
    Jacek W.

  • 9. Data: 2006-04-07 17:23:01
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > warunkowe umorzenie - karany
    > "zwykle" umorzenie / niska szkodliwosc/ - niekarany

    Osoba, w stosunku do której warunkowo umorzono postępowanie karne, jest w
    świetle polskiego prawa osobą niekaraną.
    Figuruje w KRK, ale nie jako skazana - bo taką osobą nie jest.

  • 10. Data: 2006-04-07 20:30:40
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Osoba, w stosunku do której warunkowo umorzono postępowanie karne, jest w
    > świetle polskiego prawa osobą niekaraną.
    > Figuruje w KRK, ale nie jako skazana - bo taką osobą nie jest.

    oczywiscie takkk. napisalem karany bo jest w karcie karnej a ciezko
    wytlumaczyc pracodawcy w razie czego ,ze ten zapis w karcie karnej nie
    oznacza ,ze sie jest karanym