  • 1. Data: 2006-04-06 20:07:01
    Temat: Legalne pliki?
    Od: "Marc" <d...@i...pl>

    Czy jesli bede mial na dysku pliki mp3 nagrane z radia internetowego oraz
    videoclipy nagrane z TV to w razie kontroli Milicjantów bede mial
    przepchlapane czy to legal?

  • 2. Data: 2006-04-06 21:26:35
    Temat: Re: Legalne pliki?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Marc" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jesli bede mial na dysku pliki mp3 nagrane z radia internetowego oraz
    > videoclipy nagrane z TV to w razie kontroli Milicjantów bede mial
    > przepchlapane czy to legal?

    Milicja jest spoko. Spałują Cię tylko,a le to jest zdrowe bo poprawia
    krążenie.
    IMHO jeżeli to będzie rozsądna ilość i wstawisz im stosowne opowiadanie, to
    jesteś czysty.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-04-06 21:28:46
    Od: "astoja" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Marc" wrote:
    > Czy jesli bede mial na dysku pliki mp3 nagrane z radia internetowego oraz
    > videoclipy nagrane z TV to w razie kontroli Milicjantów bede mial
    > przepchlapane czy to legal?

    Nic sie nie boj milicjantow juz nie ma, wiec Cie nie skontroluja.

  • 4. Data: 2006-04-06 21:30:52
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Marc wrote:

    > Czy jesli bede mial na dysku pliki mp3 nagrane z radia internetowego oraz
    > videoclipy nagrane z TV to w razie kontroli Milicjantów bede mial
    > przepchlapane czy to legal?

    Policjantow.

    Policja szuka softu. Muzyka i filmy (generalnie) ich nie interesuja...

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 5. Data: 2006-04-06 21:43:40
    Od: "Marc" <d...@i...pl>

    Użytkownik "astoja" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nic sie nie boj milicjantow juz nie ma, wiec Cie nie skontroluja.

    Ojej ale to nie o to chodzi. Ja zawsze policjantow bede nazywal
    "milicjantami".

  • 6. Data: 2006-04-06 22:11:58
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Chyba zartujesz:))))))))))))))))))))))))))

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 7. Data: 2006-04-06 22:48:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

    > Chyba zartujesz:))))))))))))))))))))))))))

    Dlaczego?

    ________________

  • 8. Data: 2006-04-06 23:05:07
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nielegalne pliki mp3 i filmy interesuja ich tak samo jak nielegalny soft.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 9. Data: 2006-04-06 23:15:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

    > Nielegalne pliki mp3 i filmy interesuja ich tak samo jak nielegalny soft.

    A po czym poznaja nielegalne pliki mp3 i filmy? Bo do softu maja
    aplikacyjke. A do muzyki?

    ________________

  • 10. Data: 2006-04-06 23:21:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > A po czym poznaja nielegalne pliki mp3 i filmy? Bo do softu maja
    > aplikacyjke. A do muzyki?

    Przepraszam: jaką aplikację? Przychodzi patrol i uruchamia na moim
    komputerze jakiś program? Bez kontroli antywirusowej?

    A, zresztą co mi tam - znając "sponsorów" z BSA aplikacja jest zapewne
    "for windows only", więc niech sobie uruchamiają - powodzenia ;->
    (szkolenia z używania WinE nie będę im robił ;) )