  • 101. Data: 2006-04-10 09:57:36
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):
    > Przemek R. napisał(a):
    > tutaj
    >
    > Legitymację Stowarzyszenia Wróżbitów i Jasnowidzów oraz koncesję na
    > używanie szklanej kuli posiadasz ofkors? :->

    wystarczy wiecej niz jeden zwoj na mozgu by to przewidziec :)

    P.

  • 102. Data: 2006-04-10 11:28:08
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    tutaj

    Legitymację Stowarzyszenia Wróżbitów i Jasnowidzów oraz koncesję na
    używanie szklanej kuli posiadasz ofkors? :->

    Justyna

  • 103. Data: 2006-04-10 14:04:34
    Od: "Przemek" <p...@W...gazeta.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > I to mówi Przemek R., który twierdzi, że winę ( Akulki, która _nie_
    > powiedziała) należy dowieść, a nie opierać się na domniemaniach... :->

    my nie mowimy o czyjejs winie. :)

  • 104. Data: 2006-04-10 14:22:35
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > przeczytalem twoj post i wiem jaka bedzie twoja argumentacja za wina

    Nic nie wiesz. Tylko ci sie wydaje, że wiesz, zwłaszcza o mnie. Nie zabawiaj
    się w psychologa amatora bo ci to źle idzie.

    >Nie wlozylem slow w twoje usta zalozylem ze tak
    > powiesz (i nadal podtrzymuje) , a to co innego niz zarzucac komus
    > POWIEDZENIE (po fakcie) czegos czego nie powiedzial.

    A skąd wiesz, że w ogóle chciałam się wypowiadać w tym temacie? Czemu coś z
    góry zakładasz jako pewnik? To nieetyczne.. a ty to wszakże tak bardzo to
    potępiasz.
    Jeszcze raz powtarzam, jak będę miała ochotę to sama sklecę post, nie
    wyręczaj mnie, jeszcze nie jestem ubezwłasnowolniona.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 105. Data: 2006-04-10 14:25:23
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > pomijam fakt ze nie porafilas wskazac kiedy zarzucilem ci cos czego nie
    > powiedzialas natomiast Ty sama taka praktyke stosowalas (chocby piszac o
    > nieudacznictwie policji)

    W to już nawet mi się nie chcę zagłębiać, już nawet sam straciłeś ten wątek
    i było EOT, szkoda, że nie czytasz ze zrozumieniem. Swoje frustracje
    wytrzepuj na kimś innym.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 106. Data: 2006-04-10 14:29:43
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przemek R. napisał(a):
    > tutaj
    >
    > Legitymację Stowarzyszenia Wróżbitów i Jasnowidzów oraz koncesję na
    > używanie szklanej kuli posiadasz ofkors? :->

    Nie, on posiada przekonanie o własnej nieomylności, a co najmniej o
    wyższości własnych wniosków nad wnioskami przedpiśców...;-(
    Ciekawe ile będzie mnie jeszcze tak tropił i ciągał po grupie. Widać nieźle
    mu dopiekłam.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 107. Data: 2006-04-10 15:19:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

  • 108. Data: 2006-04-10 16:12:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > No to co - pomawiasz Akulkę, obrażasz ją, posądzasz o... Dobra, juz się
    > zamykam.

    wskaz obraze, pomowienie.

    P.

  • 109. Data: 2006-04-10 16:15:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Akulka napisał(a):
> [...]
    > wyższości własnych wniosków nad wnioskami przedpiśców...;-(
    > Ciekawe ile będzie mnie jeszcze tak tropił i ciągał po grupie. Widać nieźle

    gowno zrobilas, dowiodlas tylko swojej ignorancji w temacie falszywych
    zeznan przez rzekome ofiary, ja w przeciwientswie do ciebie bylbym w
    stanie kilka tysiecy takich spraw na poparcie moich slow wyszukac, y
    choc jedna potrafisz?
    A moze odpowiesz na pytanie dokladnie ktory dokladne art KpK chroni
    bandyte a nie ofiare przy zalozenieu ze nie chroni przed falszywym
    oskarzeniem niewinnego czlowieka,
    bo jakos nie raczylas udowodnic prostackiego haselka ktore wiele razy
    powtarzalas.

    P.

  • 110. Data: 2006-04-10 16:17:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > W to już nawet mi się nie chcę zagłębiać, już nawet sam straciłeś ten wątek
    > i było EOT, szkoda, że nie czytasz ze zrozumieniem. Swoje frustracje
    > wytrzepuj na kimś innym.

    dodaj jeszcze ze kazdy uczciwy obywtael by tak wlasnei zrobil i bedziemy
    w domu ..

    P.