  • 101. Data: 2007-09-07 07:23:06
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Dobra - to ja cię oskarżam o gwałt: utnij sobie natychmiast jaja!
    >
    > Jutro jednak okaże się, że to pomyłka... I co wtedy? Przyszyjesz sobie? ;)
    >
    > Argument zdecydowanie słuszny.

    nie chodziło mi o to

    > Polskie prawo ma opinie broniącego bandytów, bo tak zwani "porządni
    > ludzie" z reguły na prawie się nie znają w ogóle - nie znają przepisów,
    > nie mają cierpliwości do procedur i nie chcą wydawać pieniędzy na
    > prawników (no, chyba że chodzi o spadek albo 10cm miedzy - wtedy czasem
    > i owszem ;-> )

    wiesz, jak nasze usługi prawne są jednymi z najdroższych w europie + do
    tego skomplikowane prawo to tak niestety jest

    > Bingo.

    > Prawo nie może być doskonałe, bo jest to zwyczajnie niemożliwe.

    > Ach, jaki ty jesteś fachowiec od amerykańskiego prawa...

    jestem laikiem, nie ukrywam tego. opieram się na popularnych
    informacjach, tutaj akurat opieram się na sprawie Marca w usa i jego
    skłamaniu.

  • 102. Data: 2007-09-07 07:52:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    el-ec-tr wrote:

    > wiesz, jak nasze usługi prawne są jednymi z najdroższych w europie + do
    > tego skomplikowane prawo to tak niestety jest

    Nasze? Skomplikowane?

    Brednie - w USA i innych durnowatych krajach z tymi koszmarnymi
    "precedensami" to jest dopiero, za przeproszeniem, burdel.

    [ciach]

    > jestem laikiem, nie ukrywam tego. opieram się na popularnych
    > informacjach,

    Hehe.

    > tutaj akurat opieram się na sprawie Marca w usa i jego
    > skłamaniu.

    A coś konkretnie?

  • 103. Data: 2007-09-07 11:43:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    n...@o...pl napisał(a):
    > Co wy gadacie ? jak nie ma dowodów ? Gadałem ostatnio z dziewczyną
    > która założyła sprawe po 5 latach, też nie miała dowodów, tylko
    > psychologów i seksuologów i wygrała.

    to nie powod do radosci. Bo ciebie tez moze cos takiego spotkac (i daruj
    sobie prostacka odpowiedz, nie bo ja jestem uczciwy)

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 104. Data: 2007-09-07 11:44:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > dajesz duzo prawdziwych argumentow, niekoniecznie slusznych,ale
    > prawdziwych.
    > wlasnie przez takie myslenie polskie prawo ma opinie broniacego
    > bandytow.

    nie mamy o czym gadac, zapraszam za tydzien na strone ktorej adres masz
    w stopce, zapoznaj sie wtedy ze statystykamiz dzialu 'Jestem niewinny' i
    przemysl sprawe durniu.

  • 105. Data: 2007-09-07 11:46:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    666 napisał(a):
    > Dochodzi jeszcze paragraf o współżycie z osoba poniżej 15 roku zycia, co utrudnia
    obronę przez sprawcę ("sama chciała").
    > JaC

    nie utrudnia w zwiazku z oskarzeniem o zgwalcenie.

    P.

  • 106. Data: 2007-09-07 11:46:56
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fbob8l$8nq$4@inews.gazeta.pl...

    > miażdżący, to on był 4 lata temu. Teraz nawet sama dziewczyna nie będzie
    > pamiętać koniecznych dla oceny prawnej szczegółów.

    nawiazuje do wypowiedzi mojego ulubienca politycznego :)

  • 107. Data: 2007-09-14 12:55:15
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nawet jeżeli [rzekomy] sprawca by przyznał, że doszło do kontaktu, lecz za zgodą
    dziewczyny, 14 letniej wówczas?
    JaC

    -----

  • 108. Data: 2007-10-24 16:57:36
    Od: n...@o...pl

    Sprawa wygląda tak, że byliśmy u prokuratora, pani prokurator
    powiedziała nam, że jak trafimy na dobry sąd itd, to będzie możliwośc
    powołanie biegłych psychologów, seksuologów, będzie można dopuścic
    zeznania ludzi z jej otoczenia, nawet moje itd. Byliśmy u ginekologa -
    ma przesuniętą macice, torbiel - to może być wynikeim gwałtu, jak
    stwierdziła pani ginekolog.

    Mamy jej przyjaciółkę, której ona o wszystkim powiedziała jakiś czas
    temu, sama ta koleżanka przyznała, że wtedy z nią się coś stało, że
    nagle zniknęła, zamknęła się w sobie, nie było z nią kontaktu, tak
    samo twierdzi mój ( jej ) stary kolega, który wtedy się z nią
    kolegował. Mówi, że też widział że coś jest nie tak.

    Jeżeli trafimy na dobry sąd to będzie spora szansa, bo są też
    świadkowie takiego zdarzenia, że on do niej poszedł, przy wszystkich,
    kazał jej wstać, wstała i zaczął ją całować i przytulać, wyrwała mu
    się po tym, po czym chciała iśc do domu, on wtedy za nią poszedł.

    on siedzi teraz ( do stycznia - grudnia ) za pobicia i narkotyki,
    ponoć policja chce go wsadzić na dłużej, ale nie mają za co, bo nie
    mają dowodów.

    Myślę, że szanse są duże.

    Trzeba walczyć. Centrum praw kobiet, Ośrodek interwencji kryzysowej
    etc też nam pomogą.

  • 109. Data: 2007-10-30 13:05:11
    Od: n...@o...pl

  • 110. Data: 2007-10-30 13:15:16