  • 111. Data: 2007-10-30 14:03:58
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Małgorzata Pompka <" dandyska"@piipka.pl>

    n...@o...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Jest możliwość znalezienia świadków, ktorzy zeznają, że szarpał ją i
    > zaciągnął do piwnicy. Typ siedzi teraz za narkotyki ( ma wyjść w
    > najbliższym czasie ), pewnie wtedy też był naćpany.
    >
    > Nie sposób opisać jak to wszystko wpłynęło na jej życie.. poczawszy od
    > ćpania, przez ponad rok, odwyków, cięcia się żyletkami, ataków
    > agresji, depresji...
    >
    > Nie wiem co mam robić, bardzo ją kocham, nie pozwolę by jemu uszło to
    > na sucho, składać sprawę w sądzie? Najbardzije boje się tego, że ją
    > przegra... z braku dowodów. To będzie dla niej chyba gorsze niż ten

    kochany
    weź sprawy w swoje ręce
    znaczy do niczego nie namawiam
    sadze tylko , ze mógłbyś sie z tym elementem spotkać gdzieś w ustronnym
    miejscu by wyjasnić sprawe konkretnie.
    masz chyba jakieś wsparcie wśród znajomych
    spróbój porozmawiac grzecznie jak meżczyzna z mężczyzna
    wyjasnij mu że lepiej żeby sie przyznał i przeprosił.
    Czasem lekka perswazja.
    sądów nie polecam

  • 112. Data: 2007-10-30 18:12:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Małgorzata Pompka" <" dandyska"@piipka.pl> napisał w wiadomości

    I czemu ma to służyć? Poza tym, że jak znam życie, to panowie sobie "skoczą
    do oczu" podczas takiej rozmowy.

  • 113. Data: 2007-10-31 20:28:15
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > nikt juz nic nie napisze ?? :/

    Zrobiła w końcu dobry krok. Skoro mozna było zastosować areszt w stosunku do
    posła Łyżwińskiego na tej samej podstawie, a o wiele mniejszej wiarygodności
    pani Krawczyk (możliwa zemsta lub napuszczenie przez agentów Ziobry), to i w
    waszej sprwie prokuratura i sąd podejmą adekwatne kroki. Jeżeli ten bandyta
    się odgrażał czesto twojej dziewczynie, to będzie go można łatwo sprowokować
    na ewentualnej sprawie. Weźcie na poprawkę, że on już lepszy nie będzie po
    tym, jak wyjdzie teraz z kryminału, ani po tym jak będzie musiał w nim
    dłużej pozostać. Zacznij ewentualnie się przygotowywać na poważną rolę
    opiekuna twojej dziewczyny i dużo trenuj, przede wszystkim swoją psychike.

    boukun

  • 114. Data: 2007-11-01 11:16:40
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > I czemu ma to służyć? Poza tym, że jak znam życie, to panowie sobie
    > "skoczą do oczu" podczas takiej rozmowy.

    Jeśli jest to realna sytuacja, a sprawca nie uzna za stosowne w trakcie
    rozmowy przeprosic i jakoś to wynagrodzić, to posadzenie takiego obiektu na
    wózek, albo położenie do łóżeczka co najmniej na pewien czas, jest dużo
    skuteczniejsze i bardziej sprawiedliwe niż bawienie się w jakieś tam sądy,
    co wiąże się ze stratą czasu oraz niewiadomym efektem końcowym.

    marekz

  • 115. Data: 2007-11-01 15:23:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dużo skuteczniejsze i bardziej sprawiedliwe niż bawienie się w jakieś tam
    > sądy, co wiąże się ze stratą czasu oraz niewiadomym efektem końcowym.

    Nie bierzesz tylko pewnych dodatkowych uwarunkowań pod uwagę. Jeśli naszemu
    pytającemu uda się gościa pobić, to może zarobić wyrok za pobicie. Równie
    dobrze może zostać pobity i sam nie dość, ze dostanie wyrok za napaść, to
    jeszcze wyląduje w łóżku lub na wózku. Optymistyczna prognoza z
    przeprosinami, co najwyżej ofierze przypomni o tym, co przeszła.

  • 116. Data: 2007-11-01 16:16:13
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > napaść, to jeszcze wyląduje w łóżku lub na wózku. Optymistyczna prognoza z
    > przeprosinami, co najwyżej ofierze przypomni o tym, co przeszła.

    Ja generalnie to uważam, że po tak długim okresie czasu to już nie warto nic
    "z tym robić". Jednakże jeśli już coś robić, to bawienie się w sądy uważam w
    ogóle za absurdalne.

    A zabierając się do sprawy w sposób, do którego się odniosłem w poprzednim
    poście, pytający naturalnie powinien uwzględnić pewne uwarunkowania oraz
    podjąć działania, które nazwałbym w pewnym sensie zapewnieniem sobie
    "zastępstwa procesowego". :-)

    Robienie tego samodzielnie także nie wydaje mi się racjonalne z punktu
    widzenia potencjalnych mozliwych skutków tego w przyszłości, a robienie tego
    samemu i bez żadnego wsparcia niepotrzebnym ryzykiem, które opisałes
    powyżej.

    Tak czy inaczej to pytający musi rozważyć jak to wszystko wygląda z
    moralnego punktu widzenia, tzn. jakie potraktowanie domniemanego sprawcy
    mozna uznać za sprawiedliwe w tym konkretnym przypadku i z punktu widzenia
    pytającego i czego ewentualnie od sprawcy by oczekiwał. Ale pomysł z sądem
    wydaje mi się obłędny, a dodatkowo ma okołozerowe szanse na jakiekolwiek
    satysfakcjonujące rozwiązanie.

    marekz

  • 117. Data: 2007-11-01 22:07:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ja generalnie to uważam, że po tak długim okresie czasu to już nie warto
    > nic "z tym robić". Jednakże jeśli już coś robić, to bawienie się w sądy
    > uważam w ogóle za absurdalne.

    I tym optymistycznym akcentem w zasadzie można by było zakończyć całą
    sprawę. Udowodnienie zgwałcenia nazajutrz po zdarzeniu bywa niewykonalnym
    zadaniem. Zrobienie tego po 4 latach uważam za nierealne.

  • 118. Data: 2007-11-01 22:08:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > I tym optymistycznym akcentem w zasadzie można by było zakończyć całą
    > sprawę. Udowodnienie zgwałcenia nazajutrz po zdarzeniu bywa
    > niewykonalnym zadaniem. Zrobienie tego po 4 latach uważam za nierealne.

    Tyle, że nasze sądy nie potrzebują dowodów. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 119. Data: 2007-11-01 22:23:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tyle, że nasze sądy nie potrzebują dowodów. :)

    To już Twój subiektywny pogląd. W znanych mi wypadkach potrzebowały. Nie
    mogę wykluczyć, że gdzieś tam i kiedyś tam doszło w tej materii do
    nieprawidłowości. Ale jeśli nawet, to zasady ogólne one nie zmieniają.

  • 120. Data: 2007-11-02 10:55:46
    Od: n...@o...pl

    ludzie co wy gadacie, od czego są biegli psychologowie? biegli
    seksuolodzy? świadkowie tego zdarzenia... ehh...