  • 91. Data: 2007-09-06 08:18:39
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    n...@o...pl napisał(a):

    > Nie pozwole żeby za to nie odpowiedział.

    Nic już teraz na to nie poradzisz, jak zadziałasz nielegalnie, to
    jeszcze zrobisz krzywdę śmieciowi, a odpowiesz jak za człowieka. A
    Twoja dziewczyna zostanie w swoim mieście sama przeciw kumplom śmiecia.
    Skorzystaj z rad juz dawanych, wyjedź z nia daleko od własnego miasta i
    zacznijcie życie bez obciążeń.

    > Nikt nie ma prawa niszczyć
    > komuś życia i jeszcze śmiać mu się w twarz.

    To prawda, ale po 4 latach za późno na szukanie sprawiedliwości, tym
    bardziej, że nie masz żadnych dowodów winy. Możesz na gościa nasłać
    bandę homoseksualnych nieznanych bandytów, wtedy byłoby sprawiedliwie.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 92. Data: 2007-09-06 10:25:18
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Sowiecki Agent pisze:

    > mowiszz... a jak Ciebie ktos o gwalt oskarzy a po kastracji okaze sie ze
    > mozesz dowiesc swej niewinnosci moralny ignorancie to co wtedy?
    >
    > P.

    dajesz duzo prawdziwych argumentow, niekoniecznie slusznych,ale prawdziwych.
    wlasnie przez takie myslenie polskie prawo ma opinie broniacego
    bandytow. Niestety to nie pomaga ofiarom. W efekcie przestepczosc idzie
    sobie na zwolnienia lekarskie, ma tysiace asow w rekawie, a zwykli
    sprawiedliwi ludzie przez to cierpia.

    oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze dawanie za duzej mozliwosci oskarzania
    rowniez mogloby byc niebezpieczne, chociazby dobrym przykladem moglyby
    byc tutaj rozgrywki polityczne.
    mysle ze polskie prawo nie jest doskonale, ale nie potrafie wskazac co
    by ta sytuacje zmienilo. mysle ze na poczatek przydaloby sie - tak jak w
    sadach amerykanskich - kompletne utracenie zaufania wobec zeznan osoby,
    ktora podczas rozprawy/dochodzenia sklamala na swoja korzysc, bo dzisiaj
    w polskich sadach oskarzeni moga klamac ile wlezie i nic im za to nie
    grozi.moga sobie dowolnie zmieniac zeznania i ustalac nowe linie obrony.

  • 93. Data: 2007-09-06 12:08:49
    Od: n...@o...pl

    Co wy gadacie ? jak nie ma dowodów ? Gadałem ostatnio z dziewczyną
    która założyła sprawe po 5 latach, też nie miała dowodów, tylko
    psychologów i seksuologów i wygrała.

    My będziemy mieli zeznania biegłego psychologa, seksuologa. Możliwe,
    że będziemy mieli świadka ( koleżanke ), która wtedy nic nie zrobiła,
    nie pomogła jej a wszystko widziała - obecnie siedzi w UK, ale
    ściągniemy ją. No i przeszłość typa, siedzi właśnie za dragi.

    Myśle, że ta sprawa wcale nie jest taka z góry przegrana.

  • 94. Data: 2007-09-06 12:14:16
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    n...@o...pl napisał(a):

    > Myśle, że ta sprawa wcale nie jest taka z góry przegrana.

    A ja myślę, że Ty nie ryzykujesz tyle, co ofiara gwałtu.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 95. Data: 2007-09-06 12:15:05
    Od: n...@o...pl

    Jak nie mamy żadnych dowodów? Co wy gadacie?

    A biegły psycholog sądowy, biegły seksuolog. Zeznania jej "koleżanki"
    która wtedy jej nie pomogła, nie zrobiła nic, a teraz może zeznać, że
    typ ją ciągnął do piwnicy, że ona krzyczała ale nikt z tym nic nie
    zrobił bo sie go bali po prostu. Ona siedzi teraz w UK, ale ściągniemy
    ją jak bedzie trzeba. Pozatym jego przeszłośc, i to że obecnie siedzi
    za dragi.

    Myślę, że ta sprawa nie jest z góry przegrana. Zobaczymy co powie
    prokurator.

    I nie piszcze mi, żebym wyjechał z mojego rodzinnego miasta na stałe,
    bo to niestety nie jest możliwe, mam tu dom, rodzine i swoje życie.

  • 96. Data: 2007-09-06 13:34:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    el-ec-tr wrote:

    > dajesz duzo prawdziwych argumentow, niekoniecznie slusznych,ale
    > prawdziwych.

    Dobra - to ja cię oskarżam o gwałt: utnij sobie natychmiast jaja!

    Jutro jednak okaże się, że to pomyłka... I co wtedy? Przyszyjesz sobie? ;)

    Argument zdecydowanie słuszny.

> [...]
    > bandytow. Niestety to nie pomaga ofiarom. W efekcie przestepczosc idzie
    > sobie na zwolnienia lekarskie, ma tysiace asow w rekawie, a zwykli

    Polskie prawo ma opinie broniącego bandytów, bo tak zwani "porządni
    ludzie" z reguły na prawie się nie znają w ogóle - nie znają przepisów,
    nie mają cierpliwości do procedur i nie chcą wydawać pieniędzy na
    prawników (no, chyba że chodzi o spadek albo 10cm miedzy - wtedy czasem
    i owszem ;-> )

    > oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze dawanie za duzej mozliwosci oskarzania
    > rowniez mogloby byc niebezpieczne, chociazby dobrym przykladem moglyby
    > byc tutaj rozgrywki polityczne.

    Bingo.

    > mysle ze polskie prawo nie jest doskonale, ale nie potrafie wskazac co
    > by ta sytuacje zmienilo. mysle ze na poczatek przydaloby sie - tak jak w

    Prawo nie może być doskonałe, bo jest to zwyczajnie niemożliwe.

> [...]
    > w polskich sadach oskarzeni moga klamac ile wlezie i nic im za to nie
    > grozi.moga sobie dowolnie zmieniac zeznania i ustalac nowe linie obrony.

    Ach, jaki ty jesteś fachowiec od amerykańskiego prawa...

  • 97. Data: 2007-09-06 13:35:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fbob8l$8nq$4@inews.gazeta.pl...

    > czyli poza tak zwanym miażdżącym dowodem :)

    miażdżący, to on był 4 lata temu. Teraz nawet sama dziewczyna nie będzie
    pamiętać koniecznych dla oceny prawnej szczegółów.

  • 98. Data: 2007-09-06 13:50:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    n...@o...pl wrote:
    > Co wy gadacie ? jak nie ma dowodów ? Gadałem ostatnio z dziewczyną
    > która założyła sprawe po 5 latach, też nie miała dowodów, tylko
    > psychologów i seksuologów i wygrała.

    Jakoś ciężko mi w to uwierzyć. Jesteś w stanie podać sygnaturę
    akt/sentencję wyroku?

    > My będziemy mieli zeznania biegłego psychologa, seksuologa. Możliwe,
    > że będziemy mieli świadka ( koleżanke ), która wtedy nic nie zrobiła,
    > nie pomogła jej a wszystko widziała - obecnie siedzi w UK, ale

    Wszystko widziała? I nic nie zrobiła?

    Primo: kręcisz w zeznaniach.
    Secundo: nie wiem, czy to nie podpadnie pod art. 162 par. 1 KK - za
    nieudzielenie pomocy, kiedy jest to możliwe a grozi "ciężki uszczerbek
    na zdrowiu" grożą 3 lata.

    > ściągniemy ją. No i przeszłość typa, siedzi właśnie za dragi.

    > Myśle, że ta sprawa wcale nie jest taka z góry przegrana.

    Myśl dalej - może zostaniesz myśliwym ;->

  • 99. Data: 2007-09-06 16:20:26
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Dochodzi jeszcze paragraf o współżycie z osoba poniżej 15 roku zycia, co utrudnia
    obronę przez sprawcę ("sama chciała").
    JaC

    -----

    > jak już dziewczyna zgłosi zawiadomienie i wniosek o ściganie tego gościa, to nie
    może już tego wycofać

  • 100. Data: 2007-09-07 07:04:13
    Od: n...@o...pl

    Bylismy wczoraj u ginekologa, młoda nie powiedziała jej co się stało,
    ale prosiła o dokładne przebadanie, czy wszystko tam w porządku.. no i
    ponoć wszystko w jak najlepszym porządku.

    Niedługo wizyta u psychologa, no i konsultacja z prokuratorem.