  • 1. Data: 2013-04-03 21:36:21
    Temat: Gazeta brukowa opublikowała moje zdjęcie
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Podczas spaceru z nieletnim synem na ulicy zaczepił mnie reporter
    wysokonakładowej gazety. Zadał kilka pytań. Odpowiedziałem coś na
    odczepnego. Zapytał się, czy może mi zrobić zdjęcie z synem - zgodziłem
    się ustnie. Nic nie podpisywałem. Zdjęcie moje i syna zostało
    opublikowane w gazecie. Pod zdjęciem jest rzekomo moja wypowiedź o
    treści zupełnie przekręconej w stosunku do tego, co faktycznie
    powiedziałem. Czy da się wyciągnąć od nich ze 2-3 tysiące?

  • 2. Data: 2013-04-03 23:41:38
    Temat: Re: Gazeta brukowa opublikowała moje zdjęcie
    Od: hiki ZIMA mocno TRZYMA mori <h...@a...pl>

    On 03.04.2013 21:36, Poldek wrote:

> [...]
    > wysokonakładowej gazety. Zadał kilka pytań. Odpowiedziałem coś na
    > odczepnego. Zapytał się, czy może mi zrobić zdjęcie z synem - zgodziłem

    Nawet jakbys podpisal, to zgoda, ze ktos ci zrobi zdjecie to nie to samo
    co zgoda na publikacje.

    > Zdjęcie moje i syna zostało
    > opublikowane w gazecie. Pod zdjęciem jest rzekomo moja wypowiedź o
    > treści zupełnie przekręconej w stosunku do tego, co faktycznie
    > powiedziałem.

    Czyli moze nawet być znieslawienie, jesli wlozyli w Twoje usta cos
    obrazliwego.

    > Czy da się wyciągnąć od nich ze 2-3 tysiące?

    szedlbym o 10

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-04-04 11:45:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Poldek napisa?(a):

    > Czy da się wyciągnąć od nich ze 2-3 tysiące?

    Tysiące? Jak już to celuj w setki tysięcy, miliony ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 4. Data: 2013-04-04 14:18:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-03 19:36:21 +0000, Poldek <n...@g...pl> said:

    > Podczas spaceru z nieletnim synem

    Jakie przestępstwo popełnił?

    > na ulicy zaczepił mnie reporter wysokonakładowej gazety. Zadał kilka
    > pytań. Odpowiedziałem coś na odczepnego. Zapytał się, czy może mi
    > zrobić zdjęcie z synem - zgodziłem się

    No, to mamy sprawę załatwioną.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2013-04-04 15:22:34
    Od: hiki ZIMA mocno TRZYMA mori <h...@a...pl>

    On 04.04.2013 14:18, Bydlę wrote:

    > Jakie przestępstwo popełnił?

    > No, to mamy sprawę załatwioną.

    zgoda na zrobinie zdjecia nie jest rownoznaczna ze zgodą na publikację

    zalezy na co si ezgodzil

    na zrobienie zdjecia

    na zrobienie zdjecia i jego publikacje

    zen.aspx