  • 1. Data: 2013-04-03 12:30:43
    Temat: Wyłączenie do odrębnego rozpoznania
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Sprawa z allegro.pl - niezgodność tow. z umową, zwrot do sklepu, nie
    poczuwają sie do oddania za przesyłki (ponad 70 zł). Złożyłem pozew w
    e-sądzie i dostałem nakaz zapłaty. Pozwany złożył sprzeciw, sprawa trafiła
    do sądu właściwego dla siedziby pozwanego.W międzyczasie od sklepu
    otrzymałem oszczerczy i chamski komentarz na allegro. Z Sądu natomiast
    otrzymałem żądanie uzupełnienia braków - wysłanie im pozwu na formularzu
    urzędowym. Zrobiłem to a w rubryce 6.2 dodatkowo zarządałem usunięcia
    komentarza i przeprosin. Dziś dostałem list od sądu, że żądanie ochrony dóbr
    osob. zostało wyłączone do osobnego rozpoznania.

    Czy będę więc musiał zakładać drugą sprawę i ją opłacić? Jak to w praktyce
    wygląda?