  • 1. Data: 2013-04-03 12:54:27
    Temat: Ksiązki elektroniczne
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Czy książki elektroniczne tzw. ebooki mogę komuś pożyczyć do przeczytania,
    tak jak to jest ze zwykłą książką ? Czy musze dać wtedy razem z czytnikiem
    (Kindel, smartfon, tablet itp). Oczywiście "pożyczając" u siebie kasuje (jak
    daje komuś książkę papierową do nie mam jej w domu).

  • 2. Data: 2013-04-03 21:22:08
    Temat: Re: Ksiązki elektroniczne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > razem z czytnikiem (Kindel, smartfon, tablet itp). Oczywiście
    > "pożyczając" u siebie kasuje (jak daje komuś książkę papierową do nie mam

    Jesli nie czynisz tego w związku z osiąganiem zysku, to nawet nie musisz
    kasować u siebie. Będzie to w ramach dozwolonego użytku.