  • 1. Data: 2013-03-30 20:02:32
    Temat: Re: Próba_wyłudzenia_pożyczki3F
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Z soho credit też mam klopot , i podobnie jak u autora wątku- nie mogę się z
    nikim skontaktować . I też nie wiem co o tym myśleć .
    Pożyczkę w soho brałam nie raz i zawsze ją spłacałam , ostanio przedłużyłam o
    tydzien , wpłacając z konta narzeczonego , wpłaciłam więcej , bo miałam 2 dni
    spóźnienia ( zdażało mi sie spóźniać dzień, dwa i nie było kłopotów, spłacałam
    tez z tamtego konta i też było o.k. ) . Tym razem było inaczej . mimo iz
    zapłaciłam , uruchomiono windykacje . Z nikim nie mogłam sie skontaktować ,
    żaden telefon - nikt nie odbierał , wysłałam dwa maile , ale nie uzyskałam
    odpowiedzi . Mimo iż chcę spłacic całość z odsetkami ,jakie policzą - nie
    moge , nie wiem ile .
    A każdy dzień ciszy to dodatkowe koszty .
    Wysłałam stosowne pismo z potwierdzeniem wpłaty i czekam na odpowiedź .
    Bardzo mi się to wszystko nie podoba .
    A takie myśli jak ma autor- też miewam . Ostatnio , przyszla do mnie
    informacja z nowym rachunkiem i umową , chociaż nie brałam - ale kilka razy
    zamawiałam przez internet , nie udowodnię przecież ,że tym razem tego nie
    zrobiłam .
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl