  • 1. Data: 2006-05-29 21:21:21
    Temat: Fotoradar strazy miejskiej
    Od: "mrmarcin" <m...@w...pl>

    Witam,

    Przeszukalem troche internet, conieco znalazlem, ale mam kilka watpliwosci w
    zwiazku z sytuacja jaka miala miejsce ostatnio.

    Otoz otrzymalem list ze zdjeciem na ktorym moj samochod pomyka 83 w terenie
    zabudowanym. Byl to radar przenosny, na wylotowej z miasta, stad taka az
    predkosc. No ale nie ma to znaczenia.
    Generalnie straz miejska w pewnym miescie (niestety daleko ode mnie) zada
    ode mnie danych prowadzacego pojazd, zeby potem mu wystawic mandat na 200
    PLN i 6pkt.

    200 PLN przezyje, wolalbym jednak uniknac punktow.

    Pomysly:
    1. Powiedziec ze nie pamietam kto prowadzi, badz powiedziec, ze byl to
    kolega ktory wyjechal np. do Wlk Brytani, wiec nie bede w stanie podac jego
    danych. (nie ma zdjecia twarzy). Wyczytalem, ze grozi wtedy mandat za
    nieznajomosc faktow (czy jakos tak), no ale punktow nie powinni
    przydzielic - czy dobrze mysle?
    I co sie stanie, jak im odpisze poleconym z takimi informacjami - od razy
    wysla do sadu grodzkiego (jak policze koszt dojazdu i czas to mnie wyjdzie >
    200 PLN, wiec slabo oplacalny interes)
    2. Wskazanie dwoch osob, ktore prowadzily pojazd (w mysl, ze obie nie chca
    sie przyznac do 'nie prowadzenia') - wyglada pozornie idiotycznie, ale
    przeciez nie do udowodnienia, a ukarac dwoch osob nie mozna za to samo
    (chyba).
    3. Sadzic sie i sadzic, ale jakos nie mam na to czasu i pewnie podstaw, a do
    tego jest to miasto dosc daleko polozone
    4. Kiedys kolega mi mowil, ze wynegocjowal z policjantami duza znizke i brak
    punktow za podobne zdazenie. Byla to policja, ze straza pewnie bedzie
    gorzej, duzo gorzej.

    czy macie jakies inne pomysly?
    dzieki za odpowiedzi
    Marcin

  • 2. Data: 2006-05-29 21:39:27
    Temat: Re: Fotoradar strazy miejskiej
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > czy macie jakies inne pomysly?

    Przeczytać wątki z kilku ostatnich dni zanim napiszesz na grupę.

    > dzieki za odpowiedzi

    Proszę. Jestem rada jest skuteczna.

    K.

  • 3. Data: 2006-05-29 22:31:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mrmarcin napisał(a):

    > czy macie jakies inne pomysly?

    Idź do spowiedzi.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-05-30 01:06:21
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Idź do spowiedzi.

    To zes zablysnal, w kontekscie ostatnich propozycji Mlodziezy
    Wsiechpolskiej...

  • 5. Data: 2006-05-30 04:22:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > To zes zablysnal, w kontekscie ostatnich propozycji Mlodziezy
    > Wsiechpolskiej...

    :)
    Po prostu denerwuje mnie, takie rozumowanie: jestem winne, co by tu
    zrobić by uciec przed odpowiedzialnością.

  • 6. Data: 2006-05-30 07:09:15
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał:

    >Po prostu denerwuje mnie, takie rozumowanie: jestem winne, co by tu
    >zrobić by uciec przed odpowiedzialnością.
    Inaczej - praca jako adwokat nie dla ciebie ;-)

    --
    Artur Golański

  • 7. Data: 2006-05-30 07:09:15
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "mrmarcin" <m...@w...pl> napisał:

    > w terenie zabudowanym.
    Na "obszarze".

    Czytaj tu: http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    >no ale punktow nie powinni przydzielic - czy dobrze mysle?
    Tak.

    >wysla do sadu grodzkiego (jak policze koszt dojazdu i czas to mnie wyjdzie >
    Na wystawienie MK mają czas do 30 dni od popełnienia wykroczenia.
    Potem i tak SG. Twoja obecność nie jest potrzebna-rozpatrzy zaocznie.

    > a ukarac dwoch osob nie mozna za to samo
    W efekcie ukarzą ciebie za wprowadzenie w błąd lub za niewiedzę, ale
    tym razem twoja obecność przed sądem będzie konieczna.

    > wynegocjowal z policjantami duza znizke i brak punktow za podobne zdazenie.
    Jedz i 'negocjuj', jeśli jest jeszcze czas, a punty przypisują w innym
    miejscu po przesłaniu zawiadomienie. Więcej czytaj tu:
    http://artgola.webpark.pl/punkty.htm

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 8. Data: 2006-05-30 07:18:01
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

> [...]
    > sie przyznac do 'nie prowadzenia') - wyglada pozornie idiotycznie, ale
    > przeciez nie do udowodnienia, a ukarac dwoch osob nie mozna za to samo

    Dokładnie ... wskazujesz kierowce, a kierowca sie nie przyznaje i wskazuje
    ciebie. Jesli na zdjeciu nie widac kierowcy, to nie mozna udowodnic
    wykroczenia konkretnej osobie i raczej juz po sprawie.

    Mozesz sie nie przyznac i "nie pamietac" kto prowadził ... dostaniesz wtedy
    grzywne i nie dostaniesz punktów.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 9. Data: 2006-05-30 07:27:25
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał:

    > wskazujesz kierowce, a kierowca sie nie przyznaje i wskazuje ciebie.
    Gdy wskazany nie przyznaje się, że użytkował pojazd, to wskazujący
    odpowie za wprowadzenie organu w błąd.
    A 'tamten' nie jest od wskazywania. Albo potwierdza, że w tym czasi
    użytkował albo nie.

    >Jesli na zdjeciu nie widac kierowcy, to nie mozna udowodnic
    >wykroczenia konkretnej osobie i raczej juz po sprawie.
    No, to już rozsądne. Takie postanowienie może podjąć sąd.

    --
    Artur Golański

  • 10. Data: 2006-05-30 07:53:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Inaczej - praca jako adwokat nie dla ciebie ;-)

    Jak dla każdego człowieka o wysokim morale.

    --
    Pzdr
    Leszek