  • 11. Data: 2006-05-30 08:18:12
    Temat: Re: Fotoradar strazy miejskiej
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Gdy wskazany nie przyznaje się, że użytkował pojazd, to wskazujący
    > odpowie za wprowadzenie organu w błąd.

    Przeciez nie moze pamietac kazdych 5-ciu minut historii pojazdu nawet do
    kilku miesięcy wstecz. Wiadomo, ze wg prawa musi, ale nie da rady po prostu
    :) Musiałby prowadzic papierową ewidencję ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 12. Data: 2006-05-30 08:24:42
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Przeciez nie moze pamietac kazdych 5-ciu minut historii pojazdu nawet do
    > kilku miesięcy wstecz. Wiadomo, ze wg prawa musi, ale nie da rady po prostu
    > :) Musiałby prowadzic papierową ewidencję ...

    No i w czym wg. Ciebie jest problem?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 13. Data: 2006-05-30 08:25:48
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Artur Golanski napisał(a):

    > Gdy wskazany nie przyznaje się, że użytkował pojazd, to wskazujący
    > odpowie za wprowadzenie organu w błąd.
    > A 'tamten' nie jest od wskazywania. Albo potwierdza, że w tym czasi
    > użytkował albo nie.

    No i trzecia opcja, wskazuje komu powierzył :)

  • 14. Data: 2006-05-30 08:32:00
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał:

    >Przeciez nie moze pamietac kazdych 5-ciu minut historii pojazdu nawet do
    Jednak to 'niepamiętanie' pozwoliłoby mu wskazać niewinnego znajomego
    (zgodnie z twoją rada).

    >Musiałby prowadzic papierową ewidencję ...
    Może komputerowo ;-) A i lasów będzie i więcej.

    --
    Artur Golański

  • 15. Data: 2006-05-30 08:36:07
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> napisał:

    >No i trzecia opcja, wskazuje komu powierzył :)
    To nie jest 'trzecia'. W życiu jest jak w komputerze, zawsze są dwie
    opcje (tak lub nie).
    Inaczej: wskazany potwierdza, że wskazujacy powierzył mu pojazd.
    Ale to wcale nie oznacza, że on go w tym czasie uzytkował. Mógł
    przeciez powierzyć kolejnej osobie ;-)

    --
    Artur Golański

  • 16. Data: 2006-05-30 08:56:49
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Artur Golanski napisał(a):

> [...]
    > Inaczej: wskazany potwierdza, że wskazujacy powierzył mu pojazd.
    > Ale to wcale nie oznacza, że on go w tym czasie uzytkował. Mógł

    No ale wtedy przecież to on (wskazany) jest posiadaczem i na niego spada
    obowiązek wskazania komu powierzył. Dalej widzę 3 możliwości: tak,
    jechałem; nie, nie jechałem a wskazujący kłamie; nie, nie jechałem,
    powierzyłem samochód osobie X.

  • 17. Data: 2006-05-30 09:16:25
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 30 maj o godzinie 10:24, na pl.soc.prawo, Piotr Kubiak napisał(a):

    > No i w czym wg. Ciebie jest problem?

    Ale z ciebie burak - walnij sobie porządnego kopca w łeb. Rejestry, księgi,
    notesy - państwo pieprzonych kapusiów i debili z notatnikammi o której
    idzie srać , gdzie puścił bąka, gdzie zerżnął kurwę z mokotowskiej.

    --
    Herbi
    30-05-2006 11:16:23

  • 18. Data: 2006-05-30 10:11:05
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> napisał:

    >Dalej widzę 3 możliwości: tak, jechałem; nie, nie jechałem
    A ja 2 odpowiedzi (tak lub nie) na pytanie czy wskazujący (właściciel)
    pojazd powierzył. Kolejne ewentualne pytania czy w określonym czasie
    powierzonym pojazdem kierował (tak, nie) itd.

    >a wskazujący kłamie; nie, nie jechałem,
    Nikt go na razie nie pyta czy kierował, a czy pojazd właściciel mu
    powierzył.

    --
    Artur Golański

  • 19. Data: 2006-05-30 10:34:30
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Artur Golanski napisał(a):

> [...]
    > powierzonym pojazdem kierował (tak, nie) itd.

    > Nikt go na razie nie pyta czy kierował, a czy pojazd właściciel mu

    Masz jak najbardziej rację. Jeżeli pytanie będzie "czy powierzono Panu
    pojazd" to odpowiedź jest tak/nie. Mnie chodziło o "Gdy wskazany nie

  • 20. Data: 2006-05-30 11:22:48
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 30 May 2006 11:16:25 +0200,
    Herbi <z...@o...pl> screamed:

    > Ale z ciebie burak - walnij sobie porządnego kopca w łeb. Rejestry, księgi,
    > notesy - państwo pieprzonych kapusiów i debili z notatnikammi o której
    > idzie srać , gdzie puścił bąka, gdzie zerżnął kurwę z mokotowskiej.

    Nieznajomość prawa szkodzi. Zwłaszcza takim prostakom jak Ty.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 13:22:29 user up 10992 days, 1:17, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Floppy now, hard later.