  • 21. Data: 2006-05-30 11:44:27
    Temat: Re: Fotoradar strazy miejskiej
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-30, Herbi <z...@o...pl> wrote:

    > Ale z ciebie burak - walnij sobie porządnego kopca w łeb. Rejestry, księgi,
    > notesy - państwo pieprzonych kapusiów i debili z notatnikammi o której

    Państwo cwaniaków i kombinatorów.

    Renata

  • 22. Data: 2006-05-30 13:42:24
    Od: TauRuSS <t...@l...wroc.net>

    Nostradamus napisał(a):

    > Jak dla każdego człowieka o wysokim morale.

    Sugerowałbym nie używania słów ,których znaczenia się nie zna ;)

  • 23. Data: 2006-05-30 15:10:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur Golanski napisał(a):
    > Gdy wskazany nie przyznaje się, że użytkował pojazd, to wskazujący
    > odpowie za wprowadzenie organu w błąd.

    niby za co? skąd wiesz, że wprowadził?

    KG

  • 24. Data: 2006-05-30 16:16:05
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <#k...@w...pl#> napisał:

    > skąd wiesz, że wprowadził?
    Nie wiem i nie moją rolą, ani właściciela/posiadacza jest wskazywanie
    kto prowadził/kto jest winnym wykroczenia. Nie o tym pisałem, a wręcz
    przeciwnie :-)

    --
    Artur Golański

  • 25. Data: 2006-05-30 19:31:24
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "TauRuSS" <t...@l...wroc.net> napisał w wiadomości

    > Sugerowałbym nie używania słów ,których znaczenia się nie zna ;)

    A jakiego słowa znaczenia nie znasz ?

    --
    Pzdr
    Leszek