  • Data: 2018-10-13 00:26:45
    Temat: Re: Fotografia nieruchomości a RODO
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie, z drugiej strony nalezałoby się spodziewac, że jakies
    > granice są, i ze zachowując nalezyta staranność powinno dać się jakoś
    > żyć :)

    Jasne, ale jak to przełożyć na język konkretów/procedur fotografa?
    Zleceniodawca każe mi sfotografować publiczną jezdnię. Parkują wzdłuż
    niej różne auta, pojawiają się w kadrze różne osoby. Widać numery domów
    i rejestracji. Nie wyobrażam sobie przeprowadzania śledztwa na temat
    żywotu każdego właściciela auta lub twarzy by móc orzec, że osoby te nie
    podążają do swoich kochanków, nie ukrywają swoich majątków i sam nie
    wiem jaki jeszcze scenariusz mógłby mnie zrujnować.

    Oczywiście zakładamy, że zdjęcie zostanie upublicznione.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek