  • Data: 2018-10-15 01:31:41
    Temat: Re: Fotografia nieruchomości a RODO
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-10-13, Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Kurcze... wyobraź sobie np. okładkę folderu, na której jest widok na
    > miejską ulicę i pełno zamazanych twarzy. Jakaś masakra... Martwi mnie to.

    Jeśli tych twarzy jest pełno, to raczej sytuacja "szczegół z całości" i
    można publikować.

    Sam jestem ciekaw, jak wygląda orzecznictwo, z konkretnymi przykładami
    zdjęć, bo jasne jest, że jak masz np. zgromadzenie i te kilkadziesiąt
    osób w kadrze (zbliżona wielkość) to nie ma ochrony wizerunku, ale jak
    już grupa 3. osób wypełniająca 1/5 kadru, to pewnie tak.

    Z drugiej strony, tak na chłopski rozum, na okładkę raczej nie będziesz
    chciał miec kadru zawalonego nawet w 1/5 osobami, a już na pewno jedną
    osobą na pierwszym planie. Czyli w sumie powinieś być bezpieczny.

    --
    Marcin