  • 91. Data: 2009-01-03 16:33:49
    Temat: Re: Fotograf i zdjęcia - wydanie oryginału
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wwieslaw napisał/a:

    > Sprawdzilas komu odpowiadasz?

    Chyba wątkotwórcy?

    > A federacja konsumentow co ma zrobic, przymusic do wydania nosnika batem
    > czy jak?

    Teraz obowiązkiem fotografa jest wydać także zdjęcia na płycie.

    > To ze moj fryzjer do uslugi dorzuca drinka, nie znaczy ze FK moze zmusic
    > innych do tego samego.

    To już inna para kaloszy. Fryzjer Cię częstuje.

    --
    animka

  • 92. Data: 2009-01-03 16:34:25
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 2 Jan 2009 19:46:39 +0100, basti78 napisał(a):

    > skoro robienie zdjec to taki pryszcz i nalezy Ci sie to jak psu buda, to
    > czemu sam ich nie zrobiłeś? on z tego zyje

    Dlatego pewnie nie robil tego charytatywnie, tylko dostal za to kase

    Wyobraz sobie ze ktos zrobil tort za ktory zaplaciles, ale tobie da tylko
    kawalek, na sprobowanie. Bo w koncu to jego tort, a gdyby sie okazal
    niesmaczny to twoi znajomi sie o nim nie dowiedza, bo dal tylko jeden maly
    kawalek ktory juz zjadles

    --
    marcin

  • 93. Data: 2009-01-03 16:35:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Patryk Włos napisał/a:

    > Ja? Znaczy ja jestem z tych zdjęć bardzo zadowolony.

    To jaka sierota się tu żali, że fotograf go oszukał?

    --
    animka

  • 94. Data: 2009-01-03 16:59:53
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Patryk Włos wrote:

    > W tym:

    nadal wiesz że dzwonią, a nie wiesz w którym kościele

    > Nie, to nie ma nic wspólnego z ochroną. Ja bym to zgoła inaczej nazwał.

    nazywaj to jak chcesz, Twoja prywatna sprawa

  • 95. Data: 2009-01-03 18:40:43
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Wyobraz sobie ze ktos zrobil tort za ktory zaplaciles, ale tobie da tylko
    > kawalek, na sprobowanie.

    no nie - on dostał ten tort, a nie dostał tylko 3 zakalców, pol kilo cukru
    który pozostał i 2 jajek

    i teraz mu się tego zachciało

    raczej w ten deseń

    Sebastian

  • 96. Data: 2009-01-03 19:51:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisał(a):

    > Teraz obowiązkiem fotografa jest wydać także zdjęcia na płycie.

    A ten obowiazek o ktorym piszesz wynika z?

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 97. Data: 2009-01-03 20:51:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gjlu5q$prm$1@inews.gazeta.pl Cubus

    > Nie wymyślaj.
    > Widziałeś gdzieś coś podobnego w praktyce?

    no to spróbuj produkować dersy adidas i sprzedawać

  • 98. Data: 2009-01-03 20:52:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gjm0b4$ceo$1@inews.gazeta.pl Cubus

    > W to akurat mocno wątpię.

    > Słaba wyobraźnia biznesowa - 1000 sztuk to detal.

    > Nie, nie jestem adwokatem.
    > Ale jakoś nie słychać o lawinie procesów przeciwko sklepom
    > sprzedającym chińskie i inne wschodnie podróby produktów znanych
    > marek. A jak sobie kupisz jakiś markowy gang i po prosu pójdziesz do
    > krawca
    > za rogiem i powiesz zrób mi pan jeszcze ze trzy takie?

    to mało słyszysz. Poczytaj prasę.

  • 99. Data: 2009-01-03 21:24:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski wrote:

    > MZ mocno zalezy od umowy, bo co prawda mamy tu w miarę klasyczny
    > przypadek użytku dozwolonego (przy liberalnym potraktowaniu art. 23)
    > ale też dozwolony użytek nie może naruszać słusznych interesów
    > autora. Np. jeśli umówiłeś się z autorem, że za wykonanie zdjęć
    > zapłacisz mu malo lub nic, a będziesz mu płacił od wymaganej ilości
    > kopii (egzemplarzy) to MZ potrzebujesz jego zgody a art. 23 nie
    > obowiązuje.

    W USA żaden lab nie odbije ci zdjęć które mogą być zdjęciami wykonanymi
    przez profesjonalistę bez pisemnej zgody.

    Ja na płytce umieszczam notę że posiadacz ma wszelkie prawa do dysponowania
    zdjęciami.

  • 100. Data: 2009-01-03 21:53:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    januszek napisał/a:

    > A ten obowiazek o ktorym piszesz wynika z?

    Usług.

    --
    animka