  • 1. Data: 2009-01-02 13:52:27
    Temat: Re: Zameldowanie stałe vs. tymczasowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Dec 2008, Korsarz wrote:

    > A moze trzecie wyjscie, nigdzie sie nie wymeldowywac i formalnie byc
    > zameldowanym na stale tam gdzie teraz? Jednak nie wiem czy to jest
    > przyszlosciowe, bo na pewno zgodne z prawem nie jest - Szczegolnie chcac
    > prowadzic wlasna firme.

    Primo: to nie miejsce zameldowania jest pierwszorzędne, a zamieszkania.
    Dla DG i podatków też.
    Secundo: taka metoda była jednak stosowana przez przedsiębiorców
    działających w rejonie bardzo złośliwych USów.
    Podlegali w ten sposób pod US odległy o 200 km :>
    Tertio: oczywiście zgodne z prawem to być nie musi.
    Chyba, że ktoś FAKTYCZNIE mieszka daleko a do firmy dojeżdża w miarę
    potrzeby... ;)

    Oczywiście trudności są wtedy obosieczne :D (US z kontrolę jak
    i podatnik, kiedy US go wezwie na czynności sprawdzające).

    pzdr, Gotfryd