  • 31. Data: 2008-06-05 16:41:17
    Temat: Re: Firma przesyła mi nieprawdziwe faktury - co mam robić???
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    leon pisze:

    > nie tylko oszustwo ale takze calkiem mozliwe, ze podrabianie podpisu.
    > bowiem aby wystawic fakture vat na towar dla firmy i wyslac ja poczta
    > to trzeba miec najpierw miec KP - dowod dostarczenia towaru, a na nim
    > podpis upowaznionego do odbioru towaru.

    Nieprawda, do wystawienia faktury nie potrzeba pisemnego
    potwierdzenia podpisu przez odbiorcę.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 32. Data: 2008-06-05 16:50:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nieprawda, do wystawienia faktury nie potrzeba pisemnego potwierdzenia
    > podpisu przez odbiorcę.

    A KP to "Kasa przyjmie" - zwyczajowe potwierdzenie przyjęcie GOTÓWKI.

    Pleciesz androny, leon.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 33. Data: 2008-06-05 16:51:17
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > A KP to "Kasa przyjmie" - zwyczajowe potwierdzenie przyjęcie GOTÓWKI.
    >
    > Pleciesz androny, leon.

    hehe nawet nie chciało mi się na te brednie odpowiadać... skąd się tacy
    biorą ciekawe ;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 34. Data: 2008-06-05 16:52:46
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik <g...@y...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Nie, list zwykły. Ale oczywiście przychodziły bez mojego podpisu bo ja
    > nikogo nie upoważniałem do wystawiania faktur bez mojego podpisu...

    normalne że bez podpisu, ale to co masz do zrobienia to już miałeś napisane.
    Pismo do prokuratury i ew. do US o tych lewych fakturach.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 35. Data: 2008-06-05 16:53:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    dekazzze pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > hehe nawet nie chciało mi się na te brednie odpowiadać... skąd się tacy
    > biorą ciekawe ;)

    Ludowa mądrość mówi że na pewno nie sieją ich :)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 36. Data: 2008-06-05 16:54:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Użytkownik <g...@y...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    Od maja 2004 roku nie istnieje coś takiego jak upoważnienie do
    wystawiania fv bez podpisu odbiorcy. Na fakturach nie musi być podpisu.
    Żadnego. Wystawcy też nie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 37. Data: 2008-06-05 19:20:47
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 05-06-2008 o 18:50:00 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > A KP to "Kasa przyjmie" - zwyczajowe potwierdzenie przyjęcie GOTÓWKI.

    niektorzy maja zwyczaj placic gotowka, zyskujac wieksze rabaty niz na
    odroczona platnosc
    poza tym wysylajac fakture pasuje miec jakis dowod dostarczenia towaru nie
    sadzisz ?
    inaczej to moglbym wysylac takich faktur tysiace

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 38. Data: 2008-06-06 06:25:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    leon pisze:

    > niektorzy maja zwyczaj placic gotowka, zyskujac wieksze rabaty niz na
    > odroczona platnosc poza tym wysylajac fakture pasuje miec jakis
    > dowod dostarczenia towaru nie sadzisz ?

    Ty myślisz ze ja już zapomniałam co faktycznie napisałeś? Że to amba
    zjadła?
    Jak sie publicznie palnęło głupotę to ona teraz żyje własnym życiem.
    Było pomyśleć zanim się naplotło trzy po trzy.

    Cytuję:

    To jest czysta brednia z błędem rzeczowym w samym środku.
    Nie trzeba, nie KP, nikt żadnego podpisu nie podrobił.

    Ciągle nie wiesz jakie prawo zostało złamane ale wiesz ze na pewno je
    złamano. Zabawne...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl