    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma przesyła mi nieprawdziwe faktury - co mam robić???
    Date: Fri, 06 Jun 2008 08:25:15 +0200

    leon pisze:

    > niektorzy maja zwyczaj placic gotowka, zyskujac wieksze rabaty niz na
    > odroczona platnosc poza tym wysylajac fakture pasuje miec jakis
    > dowod dostarczenia towaru nie sadzisz ?

    Ty myślisz ze ja już zapomniałam co faktycznie napisałeś? Że to amba
    zjadła?
    Jak sie publicznie palnęło głupotę to ona teraz żyje własnym życiem.
    Było pomyśleć zanim się naplotło trzy po trzy.

    Cytuję:

    To jest czysta brednia z błędem rzeczowym w samym środku.
    Nie trzeba, nie KP, nikt żadnego podpisu nie podrobił.

    Ciągle nie wiesz jakie prawo zostało złamane ale wiesz ze na pewno je
    złamano. Zabawne...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl