  • 11. Data: 2006-06-05 13:48:02
    Temat: Re: Firma KRUK epizod 234
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    news:e612mf$j0t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > macso [###m...@p...onet.pl.###] napisał:
    >
    > Na grupie pl.misc.telefonia jakiś czas temu gość opisywał właśnie tę
    > procedurę. Najpierw ze dwa razy Cię powiadomią, że zajmą się tobą, jak
    > nie spłacisz. Potem będzie faza umawiania się ich windykatora z Tobą,
    > przy czym najprawdopodobniej nikt nie przyjeżdża, tylko wyznaczają co
    > raz jakieś absurdalne terminy.

    no właśnie wyznaczyli za 32 tygodnie
    nakazali wpuścić detektywa
    i oszacowali koszt jego wizyty na 600 PLN

    toż to lepsze niż kabaret

    macso

  • 12. Data: 2006-06-05 13:51:15
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maluch"

    > Ich to nie wzrusza. Miałem z nimi ciekawą sytację. Udostępniłem telefon
    > znajomej osobie, która wykonała telefon do firmy windykacyjnej Kruk. No i
    > się zaczęło. Najpierw dzwonili ostro z gębą, żeby dać im do telefonu
    osobę,
    > która nie mieszka w tym lokalu gdzie jest telefon. Fakt mieszka w tej
    samej
    > miejscowości.

    poprzednim razem znaleźli nr telefonu w książce
    tyle że to był telefon u teściowej
    ( ja płacę rachunki więc jestem w spisie jako abonent, tyle że na adresie
    teściowej, ale oczywiście tam nie miezkam).
    kobiecina się tłumaczyla za mnie.
    Nie pomagało odkładanie sluchawki na bok
    trzeba było zmienić numer i zastrzec

    macso

  • 13. Data: 2006-06-05 13:51:49
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > Nie, no oni egzekucją nazywają te swoje zlecenie. :-)

    pewnie wg własnego regulaminu
    zabawne

    macso

  • 14. Data: 2006-06-05 17:14:25
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > - prowadzenia działalności gospodarczej
    > - darowizn
    > - świdczeń w naturze
    >
    > Sporządzony raport zostanie przekazany komornikowi ( dobrze ze dodają że po
    > wszczęciu egzekucji) a także właściwemu Urzędzowi Skarbowemi oraz ZUS
    >
    > Ciekawi mnie ( tak z czystej ciekawości) jakie xródła moze taki detektyw
    > wykorzystywać ?
    > Jedyne źródło jako takiej wiedzy ( oczywiście poza faktcznie ukrywanymi
    > dochodami) sa w US i ZUS.
    > No to po co chcą ich potem informować ? Że nielegalnie weszli w posiadanie

    Widziałem takie pismo. Detektyw z Lublina miał się zająć dlużnikiem z Łodzi. Tomek

  • 15. Data: 2006-06-05 21:16:01
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    macso wrote:
> [...]
    > dochodami) sa w US i ZUS.
    > No to po co chcą ich potem informować ? Że nielegalnie weszli w posiadanie

    Odpisz im, że właśnie przeslales sprawe do prokuratury jako, ze
    informuja cie, ze zamierzaja popelnic przestepstwo w postaci wlamania do
    US i ZUS i zdobycia danych, do ktorych posiadania nie maja prawa.

  • 16. Data: 2006-06-05 21:21:48
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    macso wrote:

    > ja się nie przejmuję
    > chodzi tylko o teorię, czy im wogóle wolno takie rzeczy wypisywać

    wszystko moga wypisywac.

  • 17. Data: 2006-06-05 21:52:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *witek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > wszystko moga wypisywac.

    A pamiętasz jak im jakaś pani zakazała malować czerwone ptaszki na
    pismach? Że niby te obrazki wzbudzają przestrach u odbiorców.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID: o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 18. Data: 2006-06-05 22:14:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    macso [###m...@p...onet.pl.###] napisał:

    > no właśnie wyznaczyli za 32 tygodnie
    > nakazali wpuścić detektywa
    > i oszacowali koszt jego wizyty na 600 PLN
    > toż to lepsze niż kabaret

    Zdecydowanie lepsze. Odpisz im, że koszt wizyty ich detektywa może
    wzrosnąć, bo nie wiesz kiedy będziesz miał dla niego czas i kilka dni
    być może będzie musiał mieszkać w hotelu. Dodaj, ze to w trosce o
    właściwe planowanie przez nich wydatków. :-)

  • 19. Data: 2006-06-05 23:29:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    macso wrote:

    > nakazali wpuścić detektywa
    > i oszacowali koszt jego wizyty na 600 PLN
    >
    > toż to lepsze niż kabaret

    LOL :)

    To wpusc go i wystaw im FV za wpuszczenie tak na 3 kafle netto :)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m

  • 20. Data: 2006-06-06 00:12:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > To wpusc go i wystaw im FV za wpuszczenie tak na 3 kafle netto :)

    Eeee... Lepiej wystawić im rachunek za utylizację nadsyłanych odpadów
    (makulatury ;) )