  • 1. Data: 2006-06-05 09:32:56
    Temat: Firma KRUK epizod 234
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Przestali już przysyłać pisma z takim wielkim czerownym logo na całą stronę.
    Teraz zaczęła mnie "nękać" firma detektywistyczne KRUK.

    Poinformowali, że podjęli działania detektywistyczne w celu ustalenia
    ukrytych źródeł dochodu oraz majątku dłużnika/

    Zostali zobowiązani przez wierzyciela ( tj KRUK S.A.) wo wszczęcia
    postępowania w celu ustalenia:
    - przychodów
    - prowadzenia działalności gospodarczej
    - darowizn
    - świdczeń w naturze

    Sporządzony raport zostanie przekazany komornikowi ( dobrze ze dodają że po
    wszczęciu egzekucji) a także właściwemu Urzędzowi Skarbowemi oraz ZUS

    Ciekawi mnie ( tak z czystej ciekawości) jakie xródła moze taki detektyw
    wykorzystywać ?
    Jedyne źródło jako takiej wiedzy ( oczywiście poza faktcznie ukrywanymi
    dochodami) sa w US i ZUS.
    No to po co chcą ich potem informować ? Że nielegalnie weszli w posiadanie
    takich danych ??

    macso

  • 2. Data: 2006-06-05 10:56:02
    Temat: Re: Firma KRUK epizod 234
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    macso [###m...@p...onet.pl.###] napisał:

    Na grupie pl.misc.telefonia jakiś czas temu gość opisywał właśnie tę
    procedurę. Najpierw ze dwa razy Cię powiadomią, że zajmą się tobą, jak
    nie spłacisz. Potem będzie faza umawiania się ich windykatora z Tobą,
    przy czym najprawdopodobniej nikt nie przyjeżdża, tylko wyznaczają co
    raz jakieś absurdalne terminy. Na koniec - dokładnie z tego co
    pamiętam, to na koniec - przychodzi pismo, że wszczęli egzekucję. I
    teraz już nie wie co dalej. Albo przeoczyłem kolejną relację tamtego
    kolegi, albo nic dalej się nie dzieje.

  • 3. Data: 2006-06-05 11:02:16
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > dochodami) sa w US i ZUS.
    > No to po co chcą ich potem informować ? Że nielegalnie weszli w posiadanie

    Daj spokój, to są bebły wysyłane z automatu, liczą że ktoś się
    wystraszy. Pewnie na co któregoś działa i płaci w podskokach.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-06-05 11:13:14
    Od: "akala" <a...@o...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ukrywanymi dochodami) sa w US i ZUS.
    > No to po co chcą ich potem informować ? Że nielegalnie weszli w

    Ty im odpisz ,że działania ich trakrujesz jak groźbę karalną i powiadamiasz
    prokuratora / tu dodalbym ,że panowie mają zamiar w sposób nielegalny
    uzyskać dane z US i ZUS/, jestem ciekawy co wtedy wymyślą, a tak naprawdę to
    mogą Ci co najwyżej "skoczyć"
    akala

  • 5. Data: 2006-06-05 11:19:49
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]
    > pamiętam, to na koniec - przychodzi pismo, że wszczęli egzekucję. I
    > teraz już nie wie co dalej. Albo przeoczyłem kolejną relację tamtego

    bez wyroku, albo choćby nakazu zapłaty to sobie mogą wszczynać

    macso

  • 6. Data: 2006-06-05 11:20:38
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" > > Sporządzony raport zostanie przekazany komornikowi
    ( dobrze ze dodają że po

    > Daj spokój, to są bebły wysyłane z automatu, liczą że ktoś się
    > wystraszy. Pewnie na co któregoś działa i płaci w podskokach.

    ja się nie przejmuję
    chodzi tylko o teorię, czy im wogóle wolno takie rzeczy wypisywać

    macso

  • 7. Data: 2006-06-05 11:21:29
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "akala"

> [...]
    > prokuratora / tu dodalbym ,że panowie mają zamiar w sposób nielegalny
    > uzyskać dane z US i ZUS/, jestem ciekawy co wtedy wymyślą, a tak naprawdę

    wężykiem, wężykiem

    macso

  • 8. Data: 2006-06-05 11:52:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    macso [###m...@p...onet.pl.###] napisał:

    > bez wyroku, albo choćby nakazu zapłaty to sobie mogą wszczynać

    Nie, no oni egzekucją nazywają te swoje zlecenie. :-)

  • 9. Data: 2006-06-05 12:21:52
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ty im odpisz ,że działania ich trakrujesz jak groźbę karalną i
    > powiadamiasz prokuratora.

    Ich to nie wzrusza. Miałem z nimi ciekawą sytację. Udostępniłem telefon
    znajomej osobie, która wykonała telefon do firmy windykacyjnej Kruk. No i
    się zaczęło. Najpierw dzwonili ostro z gębą, żeby dać im do telefonu osobę,
    która nie mieszka w tym lokalu gdzie jest telefon. Fakt mieszka w tej samej
    miejscowości. I tak przez prawie rok średnio raz w m-cu. Później grzeczniej,
    ale nie docierało do nich, że osoba /ich dłużniczka/ nie mieszka w tym
    lokalu. No i po którymś z kolei telefonie zostali poinformowani, że za
    informacje operacyjne to trzeba płacić, a tak wogóle to niech nie nękają, bo
    powiadomimy policję. Pomogło jak umarłemu kadzidło. Kilka dni i z nowu
    telefon. W końcu wytracają impet i dadzą sobie spokój, ponieważ dochodzi rok
    ściągania i pewnie umorzą dłużnikowi /kwota gówniana szkoda na telefony/.
    Ale trzeba stwierdzić, że są mocni. Mając nr telefonu /wyświetlił się im/ i
    przez kilka m-cy nie sprawdzić do kogo należy telefon i na jakiej ulicy jest
    zamontowany, a gdzie mieszka dłużnik od którego mają ściągnąć dług. To już
    by zrobił chyba kandydat do szkoły policji w Szczytnie. Ale można trochę
    pokrzyczeć, poprosić, pewnie sporządzić jakieś notatki, że coś się działa, a
    nóż się uda.

  • 10. Data: 2006-06-05 12:26:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Maluch wrote:

> [...]
    > Szczytnie. Ale można trochę pokrzyczeć, poprosić, pewnie sporządzić
    > jakieś notatki, że coś się działa, a nóż się uda.

    Na takie coś jest skuteczna jedna metoda: "Już proszę" i odkładamy
    słuchawkę na pól godziny.