  • 1. Data: 2006-06-05 07:50:16
    Temat: OC, brak przegladu i szkoda
    Od: "Scobowski" <s...@i...pl>

    Haj. Znalazlem sie w nieciekawej sytuacji:
    ktos najechal na tyl uzywanego przeze mnie sluzbowego samochodu.
    sprawca napisal oswiadczenie, poswiadczyl je u swojego ubezpieczyciela,
    ale...
    moje auto nie mialo (od ok.1 miesiaca) badania technicznego technicznego.
    czy w zwiazku z tym ubezpieczalnia sprawcy moze robic problemy z likwidacja
    szkody/wyplata odszkodowania?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-05 08:41:09
    Temat: Re: OC, brak przegladu i szkoda
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Scobowski" <s...@i...pl> napisał:

    >czy w zwiazku z tym ubezpieczalnia sprawcy moze robic problemy z likwidacja
    >szkody/wyplata odszkodowania?
    Nie.

    --
    Artur Golański

  • 3. Data: 2006-06-05 09:14:05
    Od: "Scobowski" <s...@i...pl>

    dzieki i za to ;-)
    czy takie twierdzenire ma jakies merytoryczne podstawy?

  • 4. Data: 2006-06-05 10:01:46
    Od: "akala" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Scobowski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > technicznego. czy w zwiazku z tym ubezpieczalnia sprawcy moze robic
    > problemy z likwidacja szkody/wyplata odszkodowania?

    możesz mieć poważne problemy nie tylko z firmą ubezpieczeniową , gdyby na
    miescu była policja to nie wiem ile by cię to kosztowało

    akala

  • 5. Data: 2006-06-05 10:16:09
    Od: "Scobowski" <s...@i...pl>

    dziekuje trollu.
    pisze wlasnie tutaj nie po to zeby sie dowiedziec tego co wiem (ze policja
    zatrzymalaby dowod i ukarala mnie za brak badania technicznego)
    tylko zeby dowiedziec sie czy odpowiedzialnosc z tytulu OC nie zostaje w
    takmim wypadku wylaczona - jesli tak/nie - to na jakiej podstawie, co pomoze
    mi w ewentualnych dyskusjach z ubezpieczycielem sprawcy.

    pozdrawiam tak czy owak.

  • 6. Data: 2006-06-05 10:33:29
    Od: "akala" <a...@o...pl>

> [...]
    > zostaje w takmim wypadku wylaczona - jesli tak/nie - to na jakiej
    > podstawie, co pomoze mi w ewentualnych dyskusjach z ubezpieczycielem

    no skoro wiedziałeś ,że bez badania technicznego i bez ubezpieczenie OC nie
    możan jeździć ,to czemu jeździsz ,mnie nazwałeś trollem ,a jak ciebie nazwać

    akala

  • 7. Data: 2006-06-05 10:34:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Scobowski <s...@i...pl> w

    > dzieki i za to ;-)
    > czy takie twierdzenire ma jakies merytoryczne podstawy?

    Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych...?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2006-06-05 10:39:55
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Scobowski wrote:
> [...]
    > czy w zwiazku z tym ubezpieczalnia sprawcy moze robic problemy z likwidacja

    Robić pewnie będzie. Ale zapłacić musi.
    Natomist w takim przypadku niczego byś nie naprawił z AC.

  • 9. Data: 2006-06-05 11:21:28
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

> [...]
    > czy w zwiazku z tym ubezpieczalnia sprawcy moze robic problemy z
    > likwidacja szkody/wyplata odszkodowania?

    Kolega miał taki przypadek, że najechała na niego autem babka. Nie miała
    aktualnego przeglądu (pół toku), on też (kilka dni). Zapłacili mandat za
    brak badań, dowody rej . zabrała Policja. Kumpel miał troche pokiereszowny
    tył auta. Zgłosił szkodę ubezpieczycielowi auta babki i otrzymał
    odszkodowanie (Samopomoc). Bez problemu!

  • 10. Data: 2006-06-05 13:05:28
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Scobowski" <s...@i...pl> napisał:

    >czy takie twierdzenire ma jakies merytoryczne podstawy?
    TU przysługuje prawo dochodzenia od kierującego zwrotu wypłaconego
    odszkodowania z tytułu ubezpieczenia OC jedynie w przypadkach
    wymienionych w art. 43 ustawy, którą podał Tomasz.

    --
    Artur Golański