  • 31. Data: 2004-12-20 00:44:07
    Temat: Re: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam pytanie
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > o niedozwolonych postanowieniach umownych nie słyszałeś?

    skrajne porownanie, jakie to niedozwolone postanowienia ? jak
    najbardziej logiczne i dozwolone moim zdaniem.

  • 32. Data: 2004-12-20 05:48:04
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    fi5h napisał(a):

    > a jak mam zostawic ja w spokoju soro to kluczowy element calej dyskusji
    > posiadania lub nie :)

    kluczowy????

    a jakie znaczenie ma to czy emu udzielono gwarancji i czy ona jest ważna
    czy nie???

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 33. Data: 2004-12-20 11:19:18
    Temat: Nie karmić TROLLA
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "stern" <s...@p...net.pl> wrote in message

    > kluczowy????
    >
    > a jakie znaczenie ma to czy emu udzielono gwarancji i czy ona jest ważna
    > czy nie???

    Ja już doszedłem kilka postów temu do wniosku, że kolega fi5h zwyczajnie
    trolluje - szkoda nafty na dyskusje z nim :)

    pzdr
    topjes

  • 34. Data: 2004-12-20 11:23:31
    Temat: Finał?
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "topjes" <n...@d...rady> wrote in message news:cp9cnh$c63$1@inews.gazeta.pl...
    > Bardzo jest potrzebny PRAWNIK!
    >
    > Czy w świetle Ustawy można odmówić przyjęcia sprzętu do reklamacji kiedy
    > brakuje jego elementów (np instrukcji, pudełka, steroników, jakiegoś
    innego
    > OSOBNEGO elementu - np pilota do TV)? Moim zdaniem nie ma takiej podstawy
    > prawnej.
    >
    > Proszę o odpowiedź jakiegoś PRAWNIKA.

    Dzwonię dziś tam do nich po raz czwarty chyba, tłumaczę facetowi (jakiś inny
    w serwisie), że idą Święta, komputer rozbebeszony, jutro mija 14 dni. I
    nagle się okazuje, że ok - mogę przyjechać, wydadzą mi nowy egzemplarz z
    magazynu.

    Nie można było tak od razu 13 dni temu? Zrobiliby dokładnie to samo, a
    przynajmniej mieli by zadowolonego klienta. A tak to niestety, ja już tam
    więcej nie kupię a i parę osób z pracy skutecznie przestrzegłem przed tą
    firmą.
    Ech - kiedy w Polsce sprzedawcy zrozumieją jak ważny jest proces
    reklamacyjny i obsługa posprzedażowa.

    pzdr
    topjes

  • 35. Data: 2004-12-20 11:49:08
    Temat: Re: Finał?
    Od: fi5h <f...@b...pl>

    Użytkownik topjes napisał:

> [...]
    > firmą.
    > Ech - kiedy w Polsce sprzedawcy zrozumieją jak ważny jest proces

    pewnie wtedy gdy konsumenci zrozumieja ze sprzedawca takze funkcjonuje
    zgodnie z jakims okreslonym schematem i takze jest konsumentem wobec
    dostawcow sprzetu. kolo zamkniete pewnie.

    --
    fi5h

  • 36. Data: 2004-12-20 12:19:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "fi5h" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

    > sprzedawca takze funkcjonuje zgodnie z jakims okreslonym schematem i takze
    > jest konsumentem wobec dostawcow sprzetu.

    Aleś palnał.
    Widac, ze na prawodawstwie regulujacym stosunki handlowe pomiedzy podmiotami
    gospodarczymi oraz w stosunkach miecy sprzedawca a konsumentem nie znasz sie
    ani w ząb.
    Sprzedawca 'konsumentem'. Dobre sobie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 37. Data: 2004-12-20 16:32:55
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    fi5h wrote:

    > pewnie wtedy gdy konsumenci zrozumieja ze sprzedawca takze funkcjonuje
    > zgodnie z jakims okreslonym schematem i takze jest konsumentem wobec
    > dostawcow sprzetu.

    :))

    kg

  • 38. Data: 2004-12-20 17:44:29
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "fi5h" <f...@b...pl> wrote in message news:cq6e71$aei$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik topjes napisał:
    > pewnie wtedy gdy konsumenci zrozumieja ze sprzedawca takze funkcjonuje
    > zgodnie z jakims okreslonym schematem i takze jest konsumentem wobec
    > dostawcow sprzetu. kolo zamkniete pewnie.

    Na szczęście to ostateczny konsument głosuje nogami :))) Dlatego to
    sprzedawca musi się dostosowywać do konsumenta, nie odwrotnie.

    Póki co - wymienili mi w końcu płytę. Na moje pytanie "Dlaczego nie zrobił
    Pan tego 2 tygodnie temu" padła piękna odpowiedź "No wie Pan, ja mam 14 dni
    na to i niestety czasem trzeba czekać". Bądź co bądź - ostatni raz (no,
    chyba, że się znowu cos popsuje ;) widziałem ten sklep - i bardzo dobrze.

    A żeby nie było. Jadąc po odbiór tej płyty wiedziałem, że muszę kupić
    jeszcze kilka rzeczy do komputera (za około kilkaset złotych) - i nie
    kupiłem już tego u nich. Wracając podjechałem do innego sklepu. A co
    ciekawe - kupiłem dziś tam też myszkę, która się okazała, że ma uszkodzony
    prawy guzik (nie klika). Zadzwoniłem, powiedziałem co i jak, okazało się, że
    innego egzemplarza nia mają na stanie ("gdybym miał to bym Panu od ręki
    wymienił") więc uzgodniłem, że jutro mi oddzadzą kasę i mam ją przywieźć.
    Jak widać - jak się chce to można. Jak się jest burakiem - to się goni
    klienta po instrukcje i sterowniki i przedłuża mu niepotrzebnie i tak
    stresującą sytuację.

    Sorry za Off-Topic :) ale fajnie kiedy można głosować nogami :)

    pzdr
    topjes

  • 39. Data: 2004-12-21 17:22:55
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    fi5h wrote:
    > skrajne porownanie, jakie to niedozwolone postanowienia ? jak
    > najbardziej logiczne i dozwolone moim zdaniem.

    uzależniające odpowiedzialność od spełnienia przez konsumenta nadmiernie
    uciążliwych formalności

    KG

  • 40. Data: 2004-12-21 23:54:53
    Od: fi5h <f...@b...pl>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:

> [...]
    > Widac, ze na prawodawstwie regulujacym stosunki handlowe pomiedzy
    > podmiotami gospodarczymi oraz w stosunkach miecy sprzedawca a

    widze ze Ty sie znasz super heh zwlaszcza z merytoryki takiej wypowiedzi
    lol :)
    A jesli probujesz odgadnac moj tok myslenia na podstawie jednego zdania
    to jestes mega hiper :) skrot myslowy widze o tej godzinie wplywan a
    Ciebie niczym ksiezyc na dorożkarza w sredniowieczu...

    --
    fi5h