eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "topjes" <n...@d...rady>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Finał?
    Date: Mon, 20 Dec 2004 18:44:29 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <cq731v$af1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cp9cnh$c63$1@inews.gazeta.pl> <cq6cnl$pa3$1@inews.gazeta.pl>
    <cq6e71$aei$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ikar.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1103564671 10721 213.227.72.87 (20 Dec 2004 17:44:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Dec 2004 17:44:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-User: krzykowal
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:264509
    [ ukryj nagłówki ]

    "fi5h" <f...@b...pl> wrote in message news:cq6e71$aei$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik topjes napisał:
    > pewnie wtedy gdy konsumenci zrozumieja ze sprzedawca takze funkcjonuje
    > zgodnie z jakims okreslonym schematem i takze jest konsumentem wobec
    > dostawcow sprzetu. kolo zamkniete pewnie.

    Na szczęście to ostateczny konsument głosuje nogami :))) Dlatego to
    sprzedawca musi się dostosowywać do konsumenta, nie odwrotnie.

    Póki co - wymienili mi w końcu płytę. Na moje pytanie "Dlaczego nie zrobił
    Pan tego 2 tygodnie temu" padła piękna odpowiedź "No wie Pan, ja mam 14 dni
    na to i niestety czasem trzeba czekać". Bądź co bądź - ostatni raz (no,
    chyba, że się znowu cos popsuje ;) widziałem ten sklep - i bardzo dobrze.

    A żeby nie było. Jadąc po odbiór tej płyty wiedziałem, że muszę kupić
    jeszcze kilka rzeczy do komputera (za około kilkaset złotych) - i nie
    kupiłem już tego u nich. Wracając podjechałem do innego sklepu. A co
    ciekawe - kupiłem dziś tam też myszkę, która się okazała, że ma uszkodzony
    prawy guzik (nie klika). Zadzwoniłem, powiedziałem co i jak, okazało się, że
    innego egzemplarza nia mają na stanie ("gdybym miał to bym Panu od ręki
    wymienił") więc uzgodniłem, że jutro mi oddzadzą kasę i mam ją przywieźć.
    Jak widać - jak się chce to można. Jak się jest burakiem - to się goni
    klienta po instrukcje i sterowniki i przedłuża mu niepotrzebnie i tak
    stresującą sytuację.

    Sorry za Off-Topic :) ale fajnie kiedy można głosować nogami :)

    pzdr
    topjes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.12.04 17:22 kam
  • 21.12.04 23:54 fi5h
  • 21.12.04 23:58 fi5h

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1