  • 41. Data: 2004-12-21 23:58:04
    Temat: Re: Finał?
    Od: fi5h <f...@b...pl>

    Użytkownik topjes napisał:

    > Na szczęście to ostateczny konsument głosuje nogami :))) Dlatego to
    > sprzedawca musi się dostosowywać do konsumenta, nie odwrotnie.

    no coz, takie zycie, na kims sie ta droga musi zakonczyc :P

    > Póki co - wymienili mi w końcu płytę. Na moje pytanie "Dlaczego nie zrobił
    > Pan tego 2 tygodnie temu" padła piękna odpowiedź "No wie Pan, ja mam 14 dni
    > na to i niestety czasem trzeba czekać". Bądź co bądź - ostatni raz (no,
    > chyba, że się znowu cos popsuje ;) widziałem ten sklep - i bardzo dobrze.

    moze przed swietami mu humor sie polepszyl hehehehe

    > A żeby nie było. Jadąc po odbiór tej płyty wiedziałem, że muszę kupić
    > jeszcze kilka rzeczy do komputera (za około kilkaset złotych) - i nie
    > kupiłem już tego u nich. Wracając podjechałem do innego sklepu. A co
    > ciekawe - kupiłem dziś tam też myszkę, która się okazała, że ma uszkodzony
    > prawy guzik (nie klika). Zadzwoniłem, powiedziałem co i jak, okazało się, że
    > innego egzemplarza nia mają na stanie ("gdybym miał to bym Panu od ręki
    > wymienił") więc uzgodniłem, że jutro mi oddzadzą kasę i mam ją przywieźć.

    a wezmiesz ze soba opakowanie i inne elementy ? :P :)

    > Jak widać - jak się chce to można. Jak się jest burakiem - to się goni
    > klienta po instrukcje i sterowniki i przedłuża mu niepotrzebnie i tak
    > stresującą sytuację.

    bywa i tak, w koncu serwisant i sprzedawca t otez ludzie i rozne maja
    podejscie oraz humory danego dnia.

    > Sorry za Off-Topic :) ale fajnie kiedy można głosować nogami :)

    taa, fajnie kiedy to glosowanie dobrze sie konczy ;]

    --
    fi5h