  • 21. Data: 2014-10-02 17:05:35
    Temat: Re: Fałszywe zajęcia komornicze...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-01 11:37, Liwiusz wrote:
    > 1. Jak bank przeleje na podstawie lipnego pisma od "komornika" to
    > odpowiada przed klientem za szkodę

    A klient w tym czasie umiera z głodu bo bank może i odpowiada, ale z
    uwagi na opóźnione czynności umysłowe wiekszości banków odpowiedź ta
    trwa koło roku i kończy się sprawą.

  • 22. Data: 2014-10-02 17:24:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A klient w tym czasie umiera z głodu bo bank może i odpowiada, ale z
    > uwagi na opóźnione czynności umysłowe wiekszości banków odpowiedź ta
    > trwa koło roku i kończy się sprawą.

    Od głodu podobno się lepiej myśli, może wówczas dojdzie do wniosku, że
    bank nie jest dobrym miejscem do trzymania pieniędzy, a już na pewno nie
    wszystkich pieniędzy.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2014-10-02 19:38:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info>

    > Przecież to jest problem banku, a nie klienta.

    Zróbmy eksperyment z twoim kontem.

  • 24. Data: 2014-10-02 19:56:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie widzę poparcia tezy, że "nie zdążą". Chcą, to zdążą, a jak nie
    > umieją robić swojego biznesu, to zapłacą dwa razy.

    Swój biznes to oni akurat umieją robić bo jakby nie umieli to nie byłoby
    czego od nich wyłudzać.

  • 25. Data: 2014-10-02 19:58:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale ma obowiązek sprawdzić prawdziwość pisma.

    Ma ??

  • 26. Data: 2014-10-02 20:06:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-02 19:38, John Kołalsky wrote:
    > Zróbmy eksperyment z twoim kontem.

    Ażeby nie było, że działamy wspólnie i w porozumieniu na szkodę banku to
    absolutnie się na to nie zgadzam.

    Ale jeśli masz jaja to napieraj ;-)

    Piotrek

  • 27. Data: 2014-10-02 20:14:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pisałeś, że "nie spotkałeś się z przypadkiem sprawdzania".

    Z kimś mnie pomyliłeś.

    > Jeśli powodem
    > niespotkania się jest brak styczności z odpowiednimi komórkami banku,

    A którego banku ? Myślisz, że wszystkie banki tak samo zorganizowane są ?
    :-)

    > skąd pomysł na użycie tego "niespotkania się" jako argumentu?

    Myślę, że można na to wpaść. Podejrzewam, że Ty też z d...y wziąłeś, że
    banki weryfikują, ale może nie, może pracujesz "w banku w odpowiedniej
    dziale/komórce" :-)

    Osobiście nie wierzę by procedura zajęć była bezpieczna nawet jeśli zwykle
    nic złego nikomu nie dzieje się.

  • 28. Data: 2014-10-02 20:17:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Od głodu podobno się lepiej myśli, może wówczas dojdzie do wniosku, że
    > bank nie jest dobrym miejscem do trzymania pieniędzy, a już na pewno nie

    Będziesz stary to pogadamy o tym, albo sprawdź już dzisiaj na swoich
    rodzicach

  • 29. Data: 2014-10-03 01:17:53
    Temat: Re: Re: Fałszywe zajęcia komornicze...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Oct 2014, Marek wrote:

    > Bank nie ma
    > obowiązku ani prawa stwierdzania poprawności
    > merytorycznej zdjęcia,
    ^^^^^^^^^^^^^

    Ale przecież mowa o wadzie FORMALNEJ zajęcia.
    Usiłuje dokonać go nieprawidłowy podmiot.

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2014-10-04 12:11:06
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    To prawda.
    Tym niemniej za fałszowanie dokumentu z urzędowym orłem to fałszesz może
    sporo posiedzieć.
    OIDP pieczęcie komornicze są wyrabiane przez Mennicę Państwową, sprawdź czy
    są metalowe i czy się "odciskają" w papierze.

    -----