  • 31. Data: 2011-07-30 18:35:45
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-30 20:28, zly pisze:

    > Co za debile wymyślają takie procedury..?

    A zastanowiłeś się co by było gdyby nie te
    procedury?

    JK

  • 32. Data: 2011-07-30 19:01:57
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-07-30 20:06, Użytkownik Tomek napisał:

    > Bo to wszystko pokazuje monitoring przesyłki, chyba, że to jedna wielka
    > lipa.

    Monitoring w wielu przypadkach to lipa.
    Pewnie regulamin zabrania przetrzymywania przesyłki przez
    weekend więc najprościej wklepać w komputer że jest oddana.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2011-07-30 19:23:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-30 19:28, Tomek pisze:
> [...]
    > wygląć: "Odbiorca zażądał zatrzymania w celu późniejszego doręczenia. firma UPS
    > podejmie próbę dostawy w żądanym terminie. / Paczka zostanie dostarczona
    > następnego dnia roboczego." ? Czy jeśli przysyłka nie znajduje się już formalnie
    > w firmie przewozowej to jak można nazwać akt jej przywłaszczanie? I na koniec
    > dodam, że własnie po to piszę na grupę, żeby przez przypadek nie skrzywdzić
    > kuriera, ale żeby jednocześnie nie wystawić się próbę okatowania. Do tej pory
    > nie miałem złych doświadczeń z kurierami, ale ludzie są różni.

    Kurier do Ciebie dzwonił to powinieneś mieć w telefonie jego numer
    telefonu. Zadzwoń do niego i upewnij się co i jak.

    --
    animka

  • 34. Data: 2011-07-30 19:33:02
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <

    > Oczekuje jakieś rady jak postąpić

    zgłoś się do psychiatry

    macso

  • 35. Data: 2011-07-30 20:12:06
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości news:j11kf6$vvs$1@news.onet.pl...

    > Monitoring w wielu przypadkach to lipa.
    > Pewnie regulamin zabrania przetrzymywania przesyłki przez
    > weekend więc najprościej wklepać w komputer że jest oddana.

    Tylko, że inna przesyłka jest przetrzymywana ;)

    T.

  • 36. Data: 2011-07-30 20:13:56
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości

    > Kurier do Ciebie dzwonił to powinieneś mieć w telefonie jego numer telefonu.
    > Zadzwoń do niego i upewnij się co i jak.

    Zgadza się mam. Tylko co mi może odpowiedzieć. Jeśli jest niewinny odpowie, że
    wszystko jest w porządku, jeśli jest winny odpowie, że wszystko jest w porządku
    ;)

    T.

  • 37. Data: 2011-07-30 20:19:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-30 22:13, Tomek pisze:
> [...]
    > wszystko jest w porządku, jeśli jest winny odpowie, że wszystko jest w porządku

    Ty rzeczywiście powinieneś iść do psychiatry.
    Przesyłki otwierasz przy kurierze. Kurier ma na to 5 minit (do każdej
    przesyłki).
    Jak nie będziesz umiał otworzyć przesyłki to nawet Ci pomoże rozpakować.

    --
    animka

  • 38. Data: 2011-07-30 20:20:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-30 22:12, Tomek pisze:

    > Tylko, że inna przesyłka jest przetrzymywana ;)

    Może ta inna przesyłka jest u immego kuriera.

    --
    animka

  • 39. Data: 2011-07-30 20:25:29
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    > Może ta inna przesyłka jest u immego kuriera.

    Ten sam dzwonił

    T.

  • 40. Data: 2011-07-30 20:27:54
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    > Ty rzeczywiście powinieneś iść do psychiatry.

    Dzieki, ale nie dołącze do twojego klubu.

    > Przesyłki otwierasz przy kurierze. Kurier ma na to 5 minit (do każdej
    > przesyłki).
    > Jak nie będziesz umiał otworzyć przesyłki to nawet Ci pomoże rozpakować.

    Poczytaj sobie najpierw regulamin firm kurierskich jak wyglada otwieranie
    przesyłek.

    T.