  • 1. Data: 2011-07-30 16:47:17
    Temat: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Spotkał mnie dość dziwny przypadek. Zrobiłem zakupy w dwóch sklepach przez
    internet w Amazonie i iBodzie. Najpierw (w czwartek) przyszła przesyłka z
    ibooda, o czym kurier poinformował mnie telefonicznie, bo akurat byłem na
    urlopie i nie mogłem odebrać. Poprosiłem o zwłokę w dostarczeniu paczki do
    poniedziałku i też taki status miała paczka w ssytemie monitoringu. Dzień
    później przyszła przesyłka z amazona i ten sam kurier do mnie dzwoni i informuje
    o tym. Poprosiłem aby obie paczki zostały dostarczone w poniedziałek.
    Wróciłem właśnie z urlopu i jakie było moje zdziwnienie, gdy zobaczyłem w
    monitoringu przesyłek, że tą z amazona już odebrałem w piątek (dosłownie kilka
    minut po tym jak do mnie dzwonił) i to osobiście, bo widnieje tam moje nazwisko!
    A w tym czasie byłem 500km poza miejscem zamieszkania oraz w domu również nie
    było nikogo, więc kurier musiał sfałszować mój podpis. Przypuszczam, że w celu
    "zaopiekowania" się zawartością przesyłki.
    Zgodnie z umową w poniedziałek mają trafić do mnie 2 przesyłki z tym pokwitować
    mogę tylko jedną, bo druga w systemie jest juz przeze odebrana :) Kurier pewnie
    będzie chciał abym zlożym jeden podpis po czym zostawi przesyłki - od tego
    momentu to ja ponosze odpowiedzialność za nie.
    I teraz mam wątpliwości jak to rozegrać i nie chodzi tu już o odzyskanie towaru
    (bo amazon z tego słynie, że podobne reklamacje załatwia bezproblemowo), ale
    żeby pseudo-kurier nie wymigał się od odpowiedzialności lub przynajmniej
    sytuacja się wyjasniła.
    Myślę, że najlepszym rozwiązaniem bedzie zadzwonienie w poniedziałek rano do
    firmy kurierskiej i poinformowanie ich o zastaniałej sytuacji, tak abym wiedział
    jaka powinna być procedura postępowania gdzy przyjedzie kurier. Pytanie czy
    dzwonić do odziału lokalnego czy od razu do centrali? A czy może lepiej najpierw
    porozmawiać z kurierem, bo być może błąd systemu i niesłusznie oskarżam go o
    fałszerstwo i być może kradzież. Jednak ciężko mi inaczej zinterpretować
    postepowanie kuriera i boje się, że tą przesyłke z amazona po prostu i zostawi i
    odjedzie. Co szanowni Państwo byście doradzili?

    pozdrawiam
    T.

  • 2. Data: 2011-07-30 16:51:25
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-30 18:47, Tomek pisze:

    > Jednak ciężko mi inaczej zinterpretować postepowanie kuriera i
    > boje się, że tą przesyłke z amazona po prostu i zostawi i
    > odjedzie. Co szanowni Państwo byście doradzili?

    Gdzie masz kradzież ?

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 3. Data: 2011-07-30 16:54:24
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    Ty qrwa chuju zajebany to kurier idzie ci na reke i dostarczy paczki do
    rak a ty mu chcesz kolo dupy robic.

    Jakby kurier mial twoj charakter to by te paczki zostawil na odbior
    osobisty albo odeslal z powrotem, i naginaj chuju ich szukac we wlasnym
    zakresie.

  • 4. Data: 2011-07-30 16:56:50
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    > Gdzie masz kradzież ?

    Czytaj uważnie pisałem w trybie przypuszcającym, dlaczego przesyłka jest
    odebrana skoro niczego nie odbierałem?

    T.

  • 5. Data: 2011-07-30 16:57:20
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo odeslal z powrotem, i naginaj chuju ich szukac we wlasnym zakresie.

    Nie pierdol tylko przeczytaj uważnie!

    T.

  • 6. Data: 2011-07-30 16:58:50
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Czytaj uważnie pisałem w trybie przypuszcającym, dlaczego przesyłka jest
    > odebrana skoro niczego nie odbierałem?

    I druga sprawa skoro przesyłka została w piatek odebrana to gdzie
    znajdowała/znajduje się przez weekend ? W domu kuriera ?

    T.

  • 7. Data: 2011-07-30 17:10:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-30 18:56, Tomek pisze:

    > Czytaj uważnie pisałem w trybie przypuszcającym, dlaczego
    > przesyłka jest odebrana skoro niczego nie odbierałem?

    Zastanów się jeszcze nad gwałtem w trybie przypuszczającym.
    Kurier penisa posiada, więc być może przy spotkaniu cię zerżnie.

  • 8. Data: 2011-07-30 17:15:38
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    > Zastanów się jeszcze nad gwałtem w trybie przypuszczającym. Kurier penisa
    > posiada, więc być może przy spotkaniu cię zerżnie.

    Oczekuje jakieś rady jak postąpić z odbiorem przesyłki, a nie wywodów
    domorosłego filozofa na temat penisów. Jak nie masz nic więcej do dodania to
    sobie daruj.

    T.

  • 9. Data: 2011-07-30 17:17:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-30 19:15, Tomek pisze:

    > Oczekuje jakieś rady jak postąpić z odbiorem przesyłki, a nie
    > wywodów domorosłego filozofa na temat penisów. Jak nie masz nic
    > więcej do dodania to sobie daruj.

    OK, prosisz o poradę w kwestii kradzieży jakiej dokonano. Pytam
    gdzie masz tu przesłanki stanowiące o tym, że kradzież nastąpiła ?

  • 10. Data: 2011-07-30 17:19:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > bezproblemowo), ale żeby pseudo-kurier nie wymigał się od odpowiedzialności
    > lub przynajmniej sytuacja się wyjasniła.

    Pewnie paczuszka jest uszkodzona. Jak będziesz dla amazon się tłumaczyć? W
    piątek odebrałeś, a w poniedziałek dopiero wypełniasz uszkodzenie? Będzie im to
    śmierdziało na kilometr.