  • 221. Data: 2018-09-04 18:53:56
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.09.2018 o 13:38, J.F. pisze:

    > A widac te brzozki z jezdni ?

    A mało takich przejazdów?

    > Bo jak je jutro wytna, a pojutrze pociagi zaczna jezdzic ? :-)

    To wtedy byłby tu pociąg... w przyszlości. I jakby matka wasza była
    maszynistom to byście pod nią wjechali! Pod matkę waszą!!! Zboczeńcy!!!!

    Shrek

  • 222. Data: 2018-09-04 18:57:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.09.2018 o 13:22, J.F. pisze:

    > W Anglii to widzialem kiedy tak dlugi czas reakcji, ze ludzie wciskali,
    > przechodzili w koncu na czerwonym, a jak juz wszyscy przeszli, to sie
    > zapalalo zielone, a samochody ktore wlasnie nadjezdzaly musialy sie
    > zatrzymac, mimo, ze juz nikt nie przechodzil.
    > I to z pare lat trwalo, zanim przyspieszyli ...

    Na wisłostradzie. Kiedyś - wcisnąłem, przeszedłem na czerwonym,
    podbiegłem z 50 metrów wsiadłem do autobusu, który potem zatrzymał się
    na czerwonym, bo tam moje praworządne alter ego przechodziło. Potem
    przestałem nawet wciskać. Na końcu zlikwidowali większość relacji na
    skrzyżowaniu, przejście dla pieszych a w zamian postawiono fotoradar;)

    Shrek

  • 223. Data: 2018-09-04 19:02:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.09.2018 o 13:32, J.F. pisze:

    > A swoja droga - Robert nie pisze wlasnie o okolicach Nowego Targu ?

    Nowego Sącza.

    > Mogl przejechac wczesniej ... ale na co czekali ... no moze droznik
    > skorzystal z okazji i do toalety ...

    Dróżnik w czasie przejazdu ma stać z choragiewką w widocznym miejscu (i
    pewnie dalej ma stwierdzić światła końca pociągu). Zresztą to był
    automat. Pewnie robili manewry na stacji i jeżdzili w te i we wte, ale
    do przejazdu nie dojeżdzali.

    BTW https://www.youtube.com/watch?v=0qF5MXpfWGA

    Shrek

  • 224. Data: 2018-09-04 19:06:17
    Temat: [OT] Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 13:22, J.F. pisze:

> [...]
    > zatrzymac, mimo, ze juz nikt nie przechodzil.
    > I to z pare lat trwalo, zanim przyspieszyli ...

    Swego czasu często przejeżdżałem rowerem przez Wisłostradę tutaj:
    https://goo.gl/maps/UNYxCCRWzDy
    I najczęściej na czerwonym. Samochody przejeżdżające od Wenedów miały
    zielone, ja jechałem wtedy obok, równoległym przejazdem dla rowerzystów,
    mając czerwone. Czerwone było również dla samochodów na Wisłostradzie.
    Po naciśnięciu przycisku trzeba było czekać na drugą zmianę świateł. I
    nic się nie zmieniało, poza dodatkowym zielonym na przejściu i
    przejeździe, świecącymi razem z zielonym dla samochodów jadących od
    Wenedów. To jest chore!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 225. Data: 2018-09-04 22:21:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No chyba tak - skoro widzi, ze przejazd zablokowany, to powinien
    > hamowac, czy liczyc, ze sygnal przyspieszy ruszenie samochodu ?
    >
    > Oczywiscie tam juz malo czasu bylo ... ale moze nie byloby smierci.

    W pierwszym momencie to pewnie nie musiał hamować. Dopiero jak widział,
    że samochód nadal stoi mimo trąbienia. I pewnie tak zrobił.

    --
    Marcin

  • 226. Data: 2018-09-04 22:34:51
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-04 o 18:13, p...@g...com pisze:
    > Oddalił się po angielsku:

    1419,wypadek-w-szaflarach-na-nagraniach-slychac-poci
    ag-ale-egzaminator.html#Z_Czolka3Img

    Nie lubił jej pewnie ten dziadyga i chciał, żeby 5 raz oblała.
    Przeliczył się.

    --
    animka

  • 227. Data: 2018-09-05 18:16:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-09-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >W pierwszym momencie to pewnie nie musiał hamować. Dopiero jak
    >widział,
    >że samochód nadal stoi mimo trąbienia. I pewnie tak zrobił.

    I błąd. A błąd to podstawa do zarzutu :-)

    J.

  • 228. Data: 2018-09-05 18:17:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    1419,wypadek-w-szaflarach-na-nagraniach-slychac-poci
    ag-ale-egzaminator.html#Z_Czolka3Img

    >Nie lubił jej pewnie ten dziadyga i chciał, żeby 5 raz oblała.
    >Przeliczył się.

    Dlaczego ? Oblała. Definitywnie.

    J.

  • 229. Data: 2018-09-05 19:19:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 18:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    1419,wypadek-w-szaflarach-na-nagraniach-slychac-poci
    ag-ale-egzaminator.html#Z_Czolka3Img

    > Dlaczego ? Oblała. Definitywnie.

    Tak.
    Ten kursantowy samochód stanął na torach i nie chciał jechać.

    --
    animka

  • 230. Data: 2018-09-06 03:03:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I błąd. A błąd to podstawa do zarzutu :-)

    Niekoniecznie błąd. Zalezy np. od odległości. Zresztą jakoś nie słychac
    o zarzutach dla maszynisty.

    --
    Marcin