  • 1. Data: 2018-08-25 23:48:31
    Temat: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/wypadek
    -na-przejezdzie-kolejowym-podczas-egzaminu-na-prawo-
    jazdy-w-szaflarach-nie/980e6y5

    W piątek prokuratura w Nowym Targu rozpoczęła śledztwo w sprawie
    spowodowania nieumyślnej katastrofy w ruchu lądowym. Egzaminator, Edward
    R. (62 l.) który zostawił Angelikę samą w aucie nie usłyszał zarzutów.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-08-26 01:19:30
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Aug 2018 23:48:31 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > spowodowania nieumyślnej katastrofy w ruchu lądowym. Egzaminator, Edward
    > R. (62 l.) który zostawił Angelikę samą w aucie nie usłyszał zarzutów.

    Na razie nie postawila.

    Nie poszli mu na reke, nie postawili zarzutow, i jako swiadek musial
    zeznawac prawde.

    Ale co tu klamac, jak wszystko zarejestrowane.

    P.S. A jakby sie nagralo "Idiotko - uciekaj z auta" ... czy to jest
    mobbing ?

    J.

  • 3. Data: 2018-08-26 01:34:47
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-26 o 01:19, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Ale co tu klamac, jak wszystko zarejestrowane.
    >
    > P.S. A jakby sie nagralo "Idiotko - uciekaj z auta" ... czy to jest

    Pewnie później nie uniknie odpowiedzialności.
    Nie mogę sobie uzmysłowić dlaczego on ją na te tory wpakował i nawet
    apteczki ludziom nie chciał podać. Stał z boku i się tylko przyglądał.
    To jest nawet niewyobrażalne jaki może być człowiek.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-08-26 07:50:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2018 o 01:19, J.F. pisze:

    > Na razie nie postawila.
    >
    > Nie poszli mu na reke, nie postawili zarzutow, i jako swiadek musial
    > zeznawac prawde.

    Jak mu potem postawią, to zeznania jako świadka przestają obowiązywać.
    Bardziej mnie zastanawia prokurator świnia, co nie poszedł na rękę
    kulsonom od Stachowiaka - takom świnię kolegom podłożyć...

    Shrek

  • 5. Data: 2018-08-26 13:16:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-08-18 o 01:34, Animka pisze:

    > Nie mogę sobie uzmysłowić dlaczego on ją na te tory wpakował i nawet
    > apteczki ludziom nie chciał podać. Stał z boku i się tylko
    > przyglądał. To jest nawet niewyobrażalne jaki może być człowiek.

    Spróbuję Ci uzmysłowić. Ten człowiek był w szoku i choć nie odniósł
    obrażeń fizycznych, to był w szoku i wymagał niewiele mniejszej uwagi i
    pomocy, niż ta kobieta siedząca w samochodzie, której zresztą z tego co
    wiem apteka niewiele mogła pomóc akurat.

  • 6. Data: 2018-08-26 13:27:34
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów [do bycia skarżonym przez bycie świadkiem?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Ale co tu klamac, jak wszystko zarejestrowane.
    >
    > P.S. A jakby sie nagralo "Idiotko - uciekaj z auta" ... czy to jest

    Czyli pochwalasz praktykę "do oskarżonego przez świadka"?
    Ja jej do kurwy nędzy nie potrafię pochwalać.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2018-08-26 14:09:17
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > pomocy, niż ta kobieta siedząca w samochodzie, której zresztą z tego co
    > wiem apteka niewiele mogła pomóc akurat.

    Ludzie, którzy zobaczyli ten widok i pomagali pewnie byli w większym szoku.
    Pan egzaminator jakieś kursy na pewno przechodził. Nie jest młody to
    doświadczenie jakieś powinien mieć oraz odporność na stress.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-08-26 14:18:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> pisze:

    > Ludzie, którzy zobaczyli ten widok i pomagali pewnie byli w większym szoku.
    > Pan egzaminator jakieś kursy na pewno przechodził. Nie jest młody to
    > doświadczenie jakieś powinien mieć oraz odporność na stress.

    Stres takiej kategorii też? Wierzyć w to nie musisz ale tej grupie
    wyjaśnienia "trudne do obalenia w sądzie" są bardzo na miejscu.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2018-08-26 14:27:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-08-18 o 14:09, Animka pisze:

    > Ludzie, którzy zobaczyli ten widok i pomagali pewnie byli w większym szoku.

    Poza maszynistą raczej wątpię, y to kto widział. To pustkowie.

    > Pan egzaminator jakieś kursy na pewno przechodził. Nie jest młody to
    > doświadczenie jakieś powinien mieć oraz odporność na stress.

    Tak. Oczywiście. Kilka razy wpadał już pod pociąg :-D

  • 10. Data: 2018-08-26 14:28:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2018 o 13:27, A. Filip pisze:

    > Czyli pochwalasz praktykę "do oskarżonego przez świadka"?
    > Ja jej do kurwy nędzy nie potrafię pochwalać.

    To inaczej - pochawalasz stawianie zarzutów dla dobra "zamieszanego"?

    Rozumiem w takm razie, że krytukujesz niepostawienie od ręki zarzutów:

    Matce dzieci co się w Darłówku utopiły, na wszelki wypadek wszystkim
    ratownikom, ojcu, co wyciagnął dzieciaka z płonącego samochodu, w końcu
    wcześniej go tam zostawił, instruktorowi z wątku i wielu innym?

    Shrek