  • 31. Data: 2015-01-13 18:23:15
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-13 o 18:17, nadir pisze:

    > Tylko co daje Allegro takie zdjęcie?
    > Idę do biblioteki i nawet bez wypożyczania książki mogę zrobić kilka
    > fotek komórką.

    Dokładnie, gdybym miał przy sobie te książki to bym zrobił, niech sie
    odczepią. Ale dziwi mnie fakt ze maja w isbn ze to jest ksiazka to te
    sie upieraja....

  • 32. Data: 2015-01-13 18:29:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 18:23, Xen pisze:

    > Dokładnie, gdybym miał przy sobie te książki to bym zrobił, niech sie
    > odczepią.

    Skoro nie masz książki to jak chcesz sprzedać?

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-01-13 18:33:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tylko co daje Allegro takie zdjęcie?
    > Idę do biblioteki i nawet bez wypożyczania książki mogę zrobić kilka
    > fotek komórką.

    1. Biblioteki oznaczają książki.
    2. Nie każdemu się będzie chciało lub będzie miał bibliotekę pod ręką
    (na przykład sprzedający ebooki Xen powiedział, że nie ma książki przy
    sobie i niech się od niego allegro odczepi - no i się od niego allegro
    odczepiło, dzięki Bogu)

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2015-01-13 18:36:18
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-13 o 18:33, Liwiusz pisze:

> [...]
    > (na przykład sprzedający ebooki Xen powiedział, że nie ma książki przy
    > sobie i niech się od niego allegro odczepi - no i się od niego allegro

    Wez sie juz kur..a zajmij swoimi sprawami bo pieprzysz smuty !!!

  • 35. Data: 2015-01-13 18:40:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 18:36, Xen pisze:

    > Wez sie juz kur..a zajmij swoimi sprawami bo pieprzysz smuty !!!

    No to nie wypłakuj się w internecie na swoją nieporadność, to nikt cię
    nie będzie oceniał.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2015-01-13 18:44:39
    Od: Xen <x...@n...pl>

    Widać że nie masz co robić i piszesz bzdury - To idz pojezdzij na
    rolkach !!!!
    Moze jestes w zmowie z allegro, bo tez caly czas piszesz ze mam e-booka.
    Gdybym był jakimś idiotą to wziął bym książke porobił zdjęcia i im
    wysłał - pare min roboty, ale jestem osobą uczciwą i w 100% wydawało mi
    sie ze nr isbn wystarczy gdzie pisze wyraznie ze to ksiazka

    NIGDY WIECEJ TEGO PORTALU.

    TY JUZ LIWIUSZ NIE ZABIERAJ TU GŁOSU

  • 37. Data: 2015-01-13 18:54:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 18:44, Xen pisze:
> [...]
    > wysłał - pare min roboty, ale jestem osobą uczciwą i w 100% wydawało mi
    > sie ze nr isbn wystarczy gdzie pisze wyraznie ze to ksiazka

    I słusznie. Jaśnie kupujący, który albo kantuje ebookami, albo jest za
    leniwy, aby książkę wysłać pocztą. Idź na targ w swojej wiosce i tam
    handluj tą książką.

    > TY JUZ LIWIUSZ NIE ZABIERAJ TU GŁOSU

    Nie tobie o tym decydować śmieszny człowieczku.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2015-01-13 18:57:25
    Od: Xen <x...@n...pl>

    > Nie tobie o tym decydować śmieszny człowieczku.

    Bujaj się jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzienia
    GIŃ

  • 39. Data: 2015-01-13 18:58:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 18:57, Xen pisze:

    > Bujaj się jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzienia
    > GIŃ

    Bujam się w swoim fotelu i mam zabawę, jak sprzedawca-kanciarz się wije :)

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2015-01-13 19:01:22
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-13 o 18:58, Liwiusz pisze:

    > Bujam się w swoim fotelu i mam zabawę, jak sprzedawca-kanciarz się wije :)

    Uważasz mnie za i oszusta "sprzedawca-kanciarz" ?? Art 216 kk.

    Wiec lepiej zamknij się już i zajmij się żoną

    Bye