  • 1. Data: 2015-01-12 15:37:08
    Temat: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: Xen <x...@n...pl>

    Wystawiłem na sprzedaż książke, usuneli mi aukcje bo napisali ze jest to
    e-book. Podalem im nr ISBN i w bibliotece pisze ze jest to książka, a
    nie e-book.
    To mi odpisali żebym wysłał zdjęcie 10 sztuk książek :)) Czy mają prawo
    rządać ?? akurat książki mam w firmie.

  • 2. Data: 2015-01-12 15:47:30
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-12 o 15:37, Xen pisze:
> [...]
    > nie e-book.
    > To mi odpisali żebym wysłał zdjęcie 10 sztuk książek :)) Czy mają prawo

    Mają prawo usuwać aukcje.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-01-12 15:58:47
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-12 o 15:47, Liwiusz pisze:

    > Mają prawo usuwać aukcje.

    No ale to była ksiazka a usuneli bo mysleleli ze jest ebook i pytanie
    czy maja prawo żądac zdjecia ksiazki ???
    w regulaminie maja ze musi byc nr isbn - i tam pisze ze to ksiazka

  • 4. Data: 2015-01-13 00:44:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 12 Jan 2015 15:47:30 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Mają prawo usuwać aukcje.

    Jeśli nawet, to ebooka nie można już sprzedać?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-01-13 07:23:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 00:44, Marek pisze:

    > Jeśli nawet, to ebooka nie można już sprzedać?

    Jak napiszesz to pewnie możesz.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-01-13 07:38:15
    Od: Xen <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-13 o 07:23, Liwiusz pisze:
> [...]

    Nie można, dlatego wydałem książke, a oni usunęli bezpodstawnie

  • 7. Data: 2015-01-13 09:09:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 07:38, Xen pisze:

    > Nie można, dlatego wydałem książke, a oni usunęli bezpodstawnie

    Pokaż screena z aukcją.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-01-13 09:25:15
    Od: Xen <x...@n...pl>

    > Pokaż screena z aukcją.

    Nie ma bo usuneli,a nie chce znowu wystawiac zanim nie zrozumieja ze to
    jest ksiazka a nie e-book bo moga mi konto zablokowac

    Moge podac Ci nr isbn i tam wszystko pisze

    9788393512959

  • 9. Data: 2015-01-13 09:37:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.01.2015 o 07:23, Liwiusz pisze:

    > Jak napiszesz to pewnie możesz.

    Ale nie na Allegro. Tam są zakazane.

    https://ssl.allegro.pl/country_pages/1/0/z2.php

    Zabronione jest wystawianie w ramach Transakcji następujących
    przedmiotów (przedmioty zakazane):

    28. Publikacje w formie elektronicznej (np. książki, wiersze, poradniki,
    tzw. e-booki).

  • 10. Data: 2015-01-13 10:44:03
    Od: Xen <x...@n...pl>

> [...]
    > przedmiotów (przedmioty zakazane):
    >
    > 28. Publikacje w formie elektronicznej (np. książki, wiersze, poradniki,

    Tak, ale ja mam książke i też mi usunęli :) pewnie konkurencja zgłosiła
    a allegro nie patrzać usuneli od razu