  • 91. Data: 2015-01-17 19:19:02
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: xen <s...@n...pl>

    LICYTACJA to była

    W ISBN pisze czy to jest ksiazka czy e-book !!! i to jest FAKT

    CHyba teraz jak ktos sprzedaje ksiazki to allegro chce skan np 10
    ksiazek ;)))) parodia, nie dziwie sie ze ludzie rezygnuja z allegro :)

  • 92. Data: 2015-01-17 19:29:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-17 o 19:19, xen pisze:

    > W ISBN pisze czy to jest ksiazka czy e-book !!! i to jest FAKT

    Ale ISBN nie oznacza, że nie sprzedajesz ebooka, ale widzę od kilku dni,
    że jesteś zbyt dummy aby to zrozumieć. Nie bierz się za żaden biznes, bo
    nawet sprzedaż książki cię przerasta.

    --
    Liwiusz

  • 93. Data: 2015-01-17 19:42:25
    Od: xen <s...@n...pl>

    Już CI napisałem idz pojezdzij na wrotkach, albo znajdz sobie żonę
    okularniku

    Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a nie
    w bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

    I ty sie juz nie odzywaj, znajdz sobie kobite bo CI na mozg pada. W
    sumie wątpie że znajdziesz.

    ps.Pewnie masz wytataowane na czole I LOVE ALLEGRO

    I lepiej juz sie zamknij

  • 94. Data: 2015-01-17 20:01:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-17 o 19:42, xen pisze:

    > Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a nie
    > w bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

    Współczuję idiotom nie wiedzącym co to skaner.

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2015-01-17 20:13:09
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    >Użytkownik "xen" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a nie
    >w bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

    A ile ta książka u Ciebie kosztuje z wysyłką?

    Bogdan

  • 96. Data: 2015-01-17 20:15:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-17 o 20:13, Bogdan pisze:
    .pl...

    > A ile ta książka u Ciebie kosztuje z wysyłką?

    Już pisał - nie wysyła, tylko "odbiór osobisty".

    --
    Liwiusz

  • 97. Data: 2015-01-17 20:20:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xen" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a nie w
    > bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

    Przepychacie Cię już dłuższa chwilę, ale zdaje się, że nawzajem nie
    rozumiecie. To, że ktoś wystawia na ALLEGRO książkę mającą nr ISBN, nie
    oznacza, że nie narusza zakazu sprzedaży e-book-ów. Skan Encyklopedii PWN
    bedzie nadal e-bookiem. Pewnie z tego powodu ALLEGROpoprosiło o zdjecie
    przedmiotu sprzedawanego. Nie wykluczone, że nabrali podejrzeń choćby po
    bardzo szybkim wystawianiu komentarzy (zbyt krótkim, by doszła przesyłka),
    albo - o czym ktoś tu wspominał - problemem był zerowy koszt wysyłki.

  • 98. Data: 2015-01-17 20:20:55
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    >Już pisał - nie wysyła, tylko "odbiór osobisty".
    >Liwiusz

    A skąd odbiór - /a niech tam/

    Bogdan

  • 99. Data: 2015-01-17 20:23:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-17 o 20:20, Bogdan pisze:

    > A skąd odbiór - /a niech tam/

    Czytając Xena, pewnie gdzieś z zadupia koło sraczki ;)

    --
    Liwiusz

  • 100. Data: 2015-01-17 22:40:50
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.01.2015 20:20, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > bardzo szybkim wystawianiu komentarzy (zbyt krótkim, by doszła przesyłka),
    > albo - o czym ktoś tu wspominał - problemem był zerowy koszt wysyłki.

    Xen nie rozumie. Liwiusz przecież TO WŁAŚNIE próbuje mu od dłuższego
    czasu wytłumaczyć.

    p. m.