  • 1. Data: 2015-01-11 22:39:40
    Temat: Znowu bezczelni oszuści
    Od: z <...@...pl>

    Jak trzeba naginać rzeczywistość żeby nie nazwać takiego procederu
    oszustwem?

    "Witam.

    Dokumenty nie zmiescily sie do zalacznika dlatego wrzucilam je na serwer:

    http://downloaded.pl/pobierz/dokumenty-poprawionepdf

    Mam nadzieje, ze maja Panstwo tam aktywne konto zeby je pobrac.

    Pozdrawiam

    Katarzyna Cendrzak"

    b...@e...pl

  • 2. Data: 2015-01-11 23:35:16
    Temat: Re: Znowu bezczelni oszuści
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-01-11 o 22:39, z pisze:

    > Jak trzeba naginać rzeczywistość żeby nie nazwać takiego procederu
    > oszustwem?

    a o sso chozzi?

  • 3. Data: 2015-01-13 05:07:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-11 o 23:35, PlaMa pisze:

    > a o sso chozzi?

    Kolejny pobieraczek.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-01-14 07:07:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-13 o 05:07, RadoslawF pisze:

    > Kolejny pobieraczek.
    >

    > Pozdrawiam

    Tyle że tu dochodzi jeszcze podstępny meil do adresata (najlepiej firmy)
    sugerujący pobranie ważnych dokumentów. Takie pliki często pobiera się
    hurtowo (czas nagli)...

    PS. A wczoraj dostałem to"

    "Szanowny kliencie,

    Pakiet został wysłany przez Piotra Inc dniu 01.13.2015 i płatności dla
    tej przesyłki jest zakończona.

    Faktura została stworzona dla tej płatności, w tym podatków i opłat
    przewozowych.

    Musisz oprogramowania PDF do przeglądania fakturę.

    Proszę zobaczyć faktury płatności tutaj.

    Poczta Polska

    *** To jest email został wygenerowany automatycznie. Nie odpowiadaj na
    ten e-mail ponieważ poczta nie jest monitorowany ***
    "

    Oczywiście zrobiłem stosowną pogadankę rodzinie że plików
    "faktura.pdf.exe" się nie pobiera !!!

    Dla testu na wirtualce odpaliłem to coś i komp przy 100% obciążenia
    przestał odpowiadać. Coś oblicza czy raczej przesyła? Co jest teraz w
    modzie? :-)

  • 5. Data: 2015-01-14 20:34:46
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Co jest teraz w modzie? :-)

    Szyfrowanie plików :) Tj. syf zaszyfruje pliki worda, excela, bazy danych,
    itp. a następnie dowiesz się gdzie wysłać $$ za ich odszyfrowanie.