  • 1. Data: 2003-10-02 05:38:32
    Temat: Dzialalnosc gospodarcza - siedziba
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Przymierzam sie wlasnie do otworzenia dzialalnosci gospodarczej. Jak wiadomo
    w Urzedzie Gminy musze podac siedzibe prowadzonej dzialalnosci. Z roznych
    wzgledow moze to byc tylko lokal ktory wynajme po zalozeniu dzialalnosci. Z
    kolei dzialalnosci nie zaloze bez siedziby. Jak to nalezy rozegrac. Musze
    napisac jakas umowe wstepna ktora pokaze w Urzedzie Gminy i po zalatwieniu
    wszytskich formalnosci zwiazanych z zalozeniem dzialalnosci, napisze juz
    konkretna umowe najmu lokalu na firme ? Jest to chyba jedyna mozliwosc jaka
    mi sie nasuwa. Nie wiem czy jest ona sluszna, czy moze jest jakas inna,
    dlatego prosze o porade.

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@o...mila.edu.pl \\
    // GG #582860 | Registered Linux User #272497 \\

  • 2. Data: 2003-10-02 13:24:41
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza - siedziba
    Od: "Tom" <...@f...pl>

> [...]
    jaka
    > mi sie nasuwa. Nie wiem czy jest ona sluszna, czy moze jest jakas inna,
    Proponuję nieodpłatne użyczenie z jednodniowym terminem wypowiedzenia
    Minusem jest konieczność zapłaty podatku dochodowego od wartości czynszowej
    lokalu (chyba, że włascicielem jest ktoś z rodziny)

    burenezo

  • 3. Data: 2003-10-02 18:06:23
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Użytkownik "Tom" <...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czynszowej
    > lokalu (chyba, że włascicielem jest ktoś z rodziny)

    O takim czyms tez myslalem, ale prosze powiedziec czy proponowane przeze
    mnie rozwiazanie "trzyma sie kupy" ?

  • 4. Data: 2003-10-02 20:49:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia czw 2. października 2003 07:38 ktoś podpisujący się jako
    Patryk napisał(a):

> [...]
    > chyba jedyna mozliwosc jaka mi sie nasuwa. Nie wiem czy jest ona sluszna,
    > czy moze jest jakas inna, dlatego prosze o porade.

    Organ rejestrującyw UG nie wymaga żadnych zaświadczeń o prawie do lokalu.
    Jak lubisz, możesz podać jako siedzię nawet Sejm RP. O ile posłowie się nie
    zdenerwują potem :-)

    Podobnie z nazwą firmy. UG zarejestruje także nazwę Sony. A Twoja broszka
    dopilnować legalności nazwy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 5. Data: 2003-10-02 20:50:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia czw 2. października 2003 20:06 ktoś podpisujący się jako
    Patryk napisał(a):

    > O takim czyms tez myslalem, ale prosze powiedziec czy proponowane przeze
    > mnie rozwiazanie "trzyma sie kupy" ?

    Niepotrzebnie kombinujesz jak stonka pod górkę.

    BTW: Warto podać dwie siedziby, w tym jedną w domu. przydaje się czasami :-)