  • 1. Data: 2003-10-02 05:01:33
    Temat: taki case dla ambitnych
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    witam
    Pan A kupil oryginalna plyte z muzyke. poniewaz wolno mu w takim przypadku
    zrobic kopie, wiec tak i uczynil. Nie minelo jednak wiecej niz 3 dni i Pan A
    zdecydowal sie swoja plyte odsprzedac (jak najbardziej mu wolno) poniewaz
    cena nie przekraczala 2 000 zl nie spisano umowy na pismie. Plyte kupil Pan
    B.
    pytania
    1) czy posiadajac kopie plyty Pan A lamie prawo?
    2) czy Pan A powinien dac Panu B rachunek ze sklepu?
    3) czy Pan B musi miec rachunek ze sklepu?
    4) gdyby podpisano umowe na pismie to jakie koszty poniosl by Pan A

    :)
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-02 09:14:38
    Temat: Re: taki case dla ambitnych
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > 3) czy Pan B musi miec rachunek ze sklepu?
    > 4) gdyby podpisano umowe na pismie to jakie koszty poniosl by Pan A

    MBSZ ;-))

    1- TAK
    2- TAK ale nie musi. Jest to intersie B zeby posiadac dowód legalnie
    zakupionej plyty.
    3-NIE MUSI. jw. zd.2
    4-Koszt plyty CD-R ktora musialby oddac B albo zniszczyc ;-))

  • 3. Data: 2003-10-02 13:38:01
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > MBSZ ;-))
    >
    > 1- TAK
    racja
    > 2- TAK ale nie musi. Jest to intersie B zeby posiadac dowód legalnie
    > zakupionej plyty.
    Nie zgadzam się. Dowodem posiadania oryginalnej płyty audio jest ta płyta.
    Masło maślane ale prawdziwe. Nie jest potrzebny rachunek.
    > 3-NIE MUSI. jw. zd.2
    nie musi
    > 4-Koszt plyty CD-R ktora musialby oddac B albo zniszczyc ;-))

    burenezo

  • 4. Data: 2003-10-02 15:51:10
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    a jaka jest podstawa prawna takiego twierdzenia

    pozdro

  • 5. Data: 2003-10-03 18:05:31
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "automoto" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a jaka jest podstawa prawna takiego twierdzenia
    >
    > pozdro

    A taka ze 1 kopie moze posiadac na wlasny uzytek osoba ktora kupila legalnie
    plyte i nadal ja posiada.A w tym przypadku posiada ja juz B i to ona ma
    prawo do 1 kopi.

    W przeciwnym razie 10 osob mogloby kupic oryginal a pozniej odsprzedajac
    po kolei nastepnym kazdy moglby robic kopie i zatrzymywac sobie.