  • 1. Data: 2003-10-01 22:56:46
    Temat: Jak najlepiej wpakowac "smarkacza" za kratki ? (na powaznie)
    Od: "^-NufC-^" <n...@w...pl>

    Witam
    Mam do Was pytanie i dosyć powaznie prosze je potraktowac :)

    Otoz mam problem z jednym gosciem. Osobnik jest dosc cwany, taki
    bezwartosciowy (niestety juz w tym wieku) smarkacz rzec by sie moglo.
    Ogolnie rzecz przystala, ze chlopak raz mi juz grozil obstawiajac sie swoimi
    kolegami. To juz moja niepierwsza sytuacja. Ostatnio podobny problem mialem,
    moze troche inny w grudniu zeszlego roku. Stali bywalcy chyba naprawde ten
    moj post pamietaja. Nie chce ciagnac sprawy w nieskonczonosc nauczywszy sie
    po ostatnim krwawym wydarzeniu w moim zyciu.
    Wyksztalcenie, brak subkultur tolerancja podpowiada mi inaczej.. droga
    prawna bedzie rozwiazaniem.
    Jak juz wspominalem gosc raz mi grozil. Stanowczo jestem przekonany ze
    gdybym sie mu jeszcze raz pod nogi napatoczyl pewnie zrobil by to samo.
    Teraz moje pytanie. Jak mam go zalatwic prawnie? Nie wiem czy poczekac moze
    jakos 18 mu wskoczy? Mozliwe ze teraz czeka na pelnoloetnosc a moze juz
    ma... jesli nie ma to jak ? Z tego co wiem to juz byl notowany. Ja sam
    posiadam adnotacje zdrowotne to tylko elementy ktorymi mocniej bym go
    wladowal. Co proponujecie? Myslalem o ewentualnej zasadce, policja, przez
    przypadek aparat gsm z wbudowanym dyktafonem i nagranei rozmowy. Utrata
    przytomnosci, szal, ludzie a wszystko wielkim wewnetrznym utopieniem (z
    powaga). To niezrownowazony "lebek" po odpowiednim podpuszczeniu moglby
    grozic mi nawet smiercia. Coz poradzic, niezrownowazone dziecko, ktore
    kiedys (nasycony wczorajsza UWAGA na tvn'ie) bedzie swoje dzieci trzymal w
    odosobnieniu w drewnianej skrzyni. Przyszly psychopata to tylko smak waloru
    tej postaci.
    Prosze o podpowiedzi. Udziele wszelkich pytan. Prosze o powazne rozpatrzenie
    sprawy

    P.S Mam 21 lat

  • 2. Data: 2003-10-02 09:50:59
    Od: "Moskit" <m...@i...pl>

> [...]
    waloru
    > tej postaci.
    > Prosze o podpowiedzi. Udziele wszelkich pytan. Prosze o powazne

    Znajac zycie, policja raczej nie pojdzie na uklady z Toba. Oni takich
    zgloszen maja tyle, ze nie nadazaja z notatkami, wiec raczej zasadzka
    odpada. Rowniez odpada dyktafon w tel komorkowym i wszystkie inne cyfrowe
    (nie sa dowodem w sprawie !!! - musi byc analogowy). Proponuje zaczerpnac
    troszke wiedzy, na temamt dochodzen dowodow w sprawie etc. Nie musisz goscia
    "wsadzic" za to co Tobie zrobil, ale mozesz rowniez zrobic fotki innych jego
    wybrykow. Ewentualnie znalesc haka na goscia i mu powiedziec ze jesli raz
    bedzie podskakiwal to skonczy sie jego wolnosc i pewne dokumenty trafia w
    odpowiednie miejsce:)

    Pozdrawiam Zycze powodzenia:)

    Maciek

  • 3. Data: 2003-10-02 11:13:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Moskit" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Rowniez odpada dyktafon w tel komorkowym i wszystkie inne cyfrowe
    > (nie sa dowodem w sprawie !!! - musi byc analogowy).

    Ooo. Widzę że kolega jest znawcą tematu;))

    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2003-10-02 14:19:04
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    musi byc analog. niestety

    TK

    [chcesz mnie objechac ?? -> plissken.people.pl ]
    [chcesz pogadac ?? -> GG: 1300064 ]

  • 5. Data: 2003-10-02 14:59:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    Tomek rzecze:
    > musi byc analog. niestety

    Nie musi. To sędzia decyduje, które dowody przyjmuje, a które nie.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 6. Data: 2003-10-02 15:03:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > musi byc analog. niestety

    Niestety. Netykiety TEŻ nie znasz. Odpisuje się pod a nie nad.

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-10-02 20:45:57
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    Szczerze ?

    za to co opisałeś, żaden sędzia przy zdrowych zmysłach nie posadzi
    go...

  • 8. Data: 2003-10-02 20:47:25
    Od: "^-NufC-^" <n...@w...pl>

    to co opisałeś, żaden sędzia przy zdrowych zmysłach nie posadzi
    > go...

    Wiec co proponujesz ?