  • 1. Data: 2003-10-01 21:20:02
    Temat: kary za wykonanie samowoli budowlanej
    Od: "Desperat" <0...@w...pl>

    czy ktoś wie albo może mi powiedzieć gdzie są określone kary za wykonanie
    samowoli budowlanej ?
    Konkretnie zamierzam postawić nowy płot, na mojej działce, od strony drogi.

    Co mi grozi jak go postawię bez zgody gminy ?
    Co mi grozi jak nie zgłosze budowy a sami zauważą ?
    Czym może grozić takie "zadzieranie" z gminą ?
    Czy mogą mi kazać rozebrać ten płot ?
    Co bedzie jak go nie rozbiorę ?
    Jakie są wysokości kar ?

    i jeśli reguluje to jakaś ustawa to poproszę nr dziennika i najlepiej
    jeszcze paragraf

    bardzo wszystkim dziekuje

  • 2. Data: 2003-10-02 04:31:32
    Temat: Re: kary za wykonanie samowoli budowlanej
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Desperat" <0...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mogą mi kazać rozebrać ten płot ?

    moga :), chociaz nie wiem czy plot, jesli juz istnieje podpada pod budowle i
    trzeba zglaszac jego modernizaje :) no chyba ze masz siatke a zamierzasz
    wystawic "chinski mur"

  • 3. Data: 2003-10-02 12:08:35
    Od: "Desperat" <0...@w...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > moga :), chociaz nie wiem czy plot, jesli juz istnieje podpada pod budowle
    > trzeba zglaszac jego modernizaje :) no chyba ze masz siatke a zamierzasz
    > wystawic "chinski mur"

    a może jeszcze jakies dokładniejsze informacje ?
    problem staje się z dnia na dzien coraz bardziej poważny
    i wcale nie mam jakoś ochoty na żarty

  • 4. Data: 2003-10-02 12:49:26
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > a może jeszcze jakies dokładniejsze informacje ?
    > problem staje się z dnia na dzien coraz bardziej poważny
    > i wcale nie mam jakoś ochoty na żarty

    a czemu nie zadzwonisz do urzedu gminy i nie zapytasz?

  • 5. Data: 2003-10-02 16:00:56
    Od: "Desperat" <0...@w...pl>

    > a czemu nie zadzwonisz do urzedu gminy i nie zapytasz?

    a o co mam niby pytać ? o te rzeczy powyzej ?

    wystarczy że powiedzieli iz na mojej działce bedzie droga (nie bedzie bo
    sąsiedzi się nie cofną) i że w związku z tym nie dadzą mi zgody na ten płot
    STAD MOJE PYTANIE o kary za samowolkę na którą zamierzam sie zdecydowac :(

  • 6. Data: 2003-10-03 10:10:22
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

> [...]
    >
    > Co mi grozi jak go postawię bez zgody gminy ?
    > Co mi grozi jak nie zgłosze budowy a sami zauważą ?
    > Czym może grozić takie "zadzieranie" z gminą ?

    ale o ile wiem to o budowie ogrodzenia tylko zawiadamiasz urzad, nie
    potrzeba zadnej zgody

  • 7. Data: 2003-10-03 10:34:28
    Od: "Kasia" <k...@W...pl>

    > Budowa ogrodzeń wymaga zgłoszenia właściwemu organowi Ustawa - Prawo
    budowlane - art. 30 (Dz.U. Nr 106, poz.1126 z 2000 roku.

    Pozdr. Kasia

  • 8. Data: 2003-10-03 13:28:38
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kasia" <k...@W...pl> napisał w wiadomości

    > budowlane - art. 30 (Dz.U. Nr 106, poz.1126 z 2000 roku.

    no wlasnie, dzieki