  • 1. Data: 2003-10-02 05:14:34
    Temat: Gdzie sprzedam wierzytelność wobec mnie jeszcze nie zasądzoną ???
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl>

    Jaki koszt ? Kwota ok 5000 - faktura vat.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-10-02 06:47:49
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    > Jaki koszt ? Kwota ok 5000 - faktura vat.
    To tak jakbyś chciał sprzedać cudzy telewizor.
    Możesz przenieść taki dług, ale tylko za zgodą twojego wierzyciela, a chyba
    nie o to ci chodziło.

    burenezo

  • 3. Data: 2003-10-02 09:04:57
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:blgc86$l86$1@news.onet.pl...

    > Jaki koszt ? Kwota ok 5000 - faktura vat.
    > Pozdrawiam.

    Chcesz sprzedac wierzytelnosc wobec ciebie jeszcze nie zasadzona??? - Czy
    chodzi ci o swoj dlug?....
    Nie bardzo rozumiem. Sprecyzuj pytanie. I polecam FAQ tej grupy do
    przeczytania..

  • 4. Data: 2003-10-02 15:45:04
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Jaki koszt ? Kwota ok 5000 - faktura vat.

    Przyjmuj zapłatę wekslem, nie będziesz miał problemu ze sprzedaniem
    wierzytelności przed terminem płatności.

    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl